mistä porukka hommannu katon huoltoa. itsellä kasvaa katossa runsaasti sammalta ja jäkälää. kyseessä siis tiilikatto. etsin netistä ja löysin muutamia firmoja jotka myrkyttäis katon ja sen avulla pitäis jäkälät, levät ja sammalet lähteä.
voiko luottaa?
katon huolto? myrkytys?
5
343
Vastaukset
- lkdsfhl4fgh54lg658
Melko mahdoton tuollainen tiilikaton putsaus, helpompi vaihtaa kate paremmaksi kokonaan kuin putsata vanhaa.
Ainakin halvempaa. - sakke1944
mutta ei ole tarvetta katetta vaihtaa ja eräästä firmasta tuli "asiantuntija" tekemään tarjouksen, 5e/neliö laskuttavat minun tapauksessa. neliöitä on 230 eli 1150e tulisi maksamaan katon myrkytys ja pitäs tulla hyvä! lupasivat takuunkin. Kyllähän tuo halvemmaksi tulee kun katon vaihto?
- Anonyymi
Turun seudulla on firma joka myrkyttää kattoja alle 1€/m2.
Myrkyn levitys kesti vain puoli tuntia ja samalla sovittiin että he tulevat tarkastamaan tiilet ja puhdistamaan rännit ennen talvea.
- räystäät ja rännit
kaikkee saataniin ne saksamannit keksii
Lewhtisiivuilää räyställe ja ränniin
http://www.amr-shop.de/Schutz-am-Haus/Laubschutz/ - itse on parempi
Meillä mies pesi itse kuumapesukoneella.Tämän voi vuokrata alanliikkeestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181730Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738