Moi,
Itselläni dianosoitiin syksystä asti jatkuneen sairastelun jälkeen krooninen pansinuiitti. Voimakkain oire on ollut vuoden alusta alkaen väsymys.
Nyt huhtikuusta alkaen on myös jalkoja väsyttänyt voimakkaasti välillä. Lääkärin mukaan se ei ole tyypillinen sivuontelotulehduksen oire, mutta sen sijaan voimakas väsymys muuten on.
Onko muilla poskiontelo/sinuiitti -potilailla jalkojen väsymystä?
Krooninen sivuontelotulehdus + väsyneet jalat
2
867
Vastaukset
- ccxx
Tuosta onkin jo 2 vuotta aikaa, mutta minulla on ollut jatkuvia poskiontelotulehduksia 30 vuotta jotaka ovat 2000-luvulla muuttuneet kroonisiksi tai ns. idiopaattisiksi.
Pansinuiitista en ole kuullutkaan, mutta ymmärrän sanan merkityksen.
Itselläni on paljon väsymystä, mutta myös unioireita. Jalat ovat usein väsyneet ja voimattomat, mutta se saattaa jotua masennuksesta - tai koko vyyhti on sellainen kehä, ettei tiedä mikä johtuu mistäkin.
Viime talvenakin söin 4 Amorion-antibioottikuuria; kyllä ne tulehdukset ainakin pääsääntöisesti sillä lähtivät, mutta esim. CRP on koko ajan ollut yli 10.
Olen kokeillut jalkoihin isoja annoksia magnesiumia, monivitamiini-hivenainetta ja karnosiinia.
Magnesium on kyllä vienyt krampit ja levottomat jalat -syndrooman pois, mutta väseneet ja särkevät jalat ovat usein.
Olen miettinyt myös verensokeria, sillä itselläni se on koholla: 6.0-7.0, se voisi olla yksi syy, en tiedä.
Oletko löytänyt helpotusta? Olisi kiva tietää. - L-a,L-b & Bif hyöty-
bakteerit käyttöön!
Nämä testit paljastavat syyllisen krooniseen poskiontelotulehdukseen:
http://maitohappobakteeri.omasivu.fi/
Nuo 3-tärk.bakteeria nenään:
http://maitohappobakteeri.omasivu.fi/mhb-maitohappoprobiootti-bakteerit-pahkinankuoressa-vaiheittain-lyhyesti/mhb-ohje-maitohappobakteerien-kaytosta-nenaan-ja-korviin-apua-korvatulehdus-potilaalle/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742892
- 642753
- 681812
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171639- 201580
- 181464
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249