Oireet kokoajan päällä.

Kurjaa :(

Moi oon 13 v tyttö. olen kärsinyt näistä oirreista 4 vuotta eikä laannu vieläkään.. oireet ovat kokoajan päällä.. päässä pyörii ja yhtäkkiä alkaa tinnitys korvissa henkiä ahistaa ja kamala väsymysiskee joskus tuntuu niinku olis poissa tästä maailmasta ati ulkona kjotenki tilanteista.. joskus myös puutumista jaloissa olen käyny lääkärillä eikä mitään löydetty.pelkään silti pahinta että on joku sairaus..MItä ootte Mieltä?? please AUTTAAAA..

11

347

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kohtalontoveri -89

Onko sinulla masennuslääke käytössäsi? Jos ei niin hanki se. Ja mielestäni kuulostaa siltä, että pelkäät koko ajan että sinulla on jokin sairaus, ja SE aiheuttaa sinulle tuota huonoa oloa. Pitääkö paikkansa? Ja kysynpä sinulta kysymyksen: jos sinulla olisi joku sairaus niin minkä luulisit sen olevan? Lue internestistä paniikkihäiriöstä ja mieti onko sinulla niitä oireita. Paniikkihäiriöön ainakin juuri itselläni kuuluu se, että mietin kohtauksen tullessa että entä jos tämä ei olekaan paniikkikohtaus, jos lääkäri oli väärässä, jos minulla onkin keuhkosyöpä/sydänkohtaus/ilmarinta tai ihan mikä tahansa henkeä uhkaava tauti. Ja jos kohtauksen päällä ollessa en usko että se on paniikkikohtaus niin se kestää pidempään.

• Kurjaa :(

Ei oo lääkettä. No sitöjustaattelen ku ei silti mikään ole kipeä ahistaa ja sille on vaan tunnetta ei kipua.

• hey itsellä sama ongelma mutta hetken kun sen mielesi kanssa taistelet niin saat sen paniikkikohtauksen unohdettua
      itse ajattelin vain että ihan sama en mä tähän kuole ja joka kerta mieli sanoo että mitä jos mitä jos mutta sanon vaan että ei mitään jossia se on paniikkikohtaus ja unohda menet hetkeksi raittiiseen ilmaan ja mietit ihan muita juttuja itse hankin paniikki lääkkeet ja muut mutta silti meinaa välillä kohtaus tulla varsinkin jos olen viime päivänä ottanut alkoholia
      mutta kyllä se siitä itse jouduin käymään kaikki maailman
      röntgen kuvaukset ja muut että uskoin olevani terve

• ja spaniikkihäiriöön kuuluu muuten just toi epötodellisuuden tunne
      tuntuu kuin olisi tulossa hulluks ja ajattelee koko ajan että unohtaa kaiken ja pelottaa mutta kun kohtaus menee ohi ni menee myös sekin :)

• kurjaa:(

kiitän vastauksistanne..toivottavasti helpottuu

• Kohtalontoveri -89

Kannattaa harkita lääkityksen aloittamista. On aika rasittavaa varmasti odottaa parempia aikoja. Lääkitys tasaa oloa erittäin paljon. Itse olin tulla hulluksi yrittämällä sinnitellä ilman lääkettä. Ei sitä lääkettä kannata pelätä, sehän korjaa vain serotoniinin eli mielihyvähormonin tasoa aivoissa eli ei ole mikään psyykenlääke. :) Tsemppiä sinulle, pikkuinen. Rankkaa noin nuorena kärsiä tämmöisestä. Kyllä se elämä alkaa hymyilemään sinullekin, luota siihen.

• KURJAA :(

keneltä pitäis kysyä lääkkeistä?

• KURJAA :(

keneltä pitäis kysyä lääkkeistä

• ex ahdistus

No oisko lääkäri...?? Olet vasta niin nuori, että pitäisikö sinun pyytää vanhempiasi varaamaan lääkäriaika. Voisit varmaan mennä sinne yksin, jos et halua vanhempaa mukaan. Mutta jos suhteesi vanhempiisi on kunnossa, he varmasti mielellään tietäisivät tästä asiasta. Ja ikäsi vuoksi voi olla, että pärjäisit aika pitkälle myös terapialla. Ilman lääkkeitä! Mutta ehdottomasti jos vaiva häiritsee elämääsi, eli et voi tehdä asioita joita haluaisit, niin käy lääkärillä!

• kurjaa:))

Olen rampannut lääkäreillä terveydenhoitajilla ja psykologilla 3 vuotta muuta eivä helpota..

• Anonyymi

Me jouduttiin johonkin toisen kotiin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      253
      3482
    2. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      25
      3474
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2014
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1696
    5. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      15
      1409
    6. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1399
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      386
      1231
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1159
    9. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      75
      1025
    10. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      28
      1007
    Aihe