Kun ei oo toiselta saanu viestiä kokonaiseen 16 tuntiin. :) Ootellaan ootellaan, jaksaa vielä vähän oottaa... jaksaa.
Jäytää pahasti
3
184
Vastaukset
- D69
Mitäs tuo nyt on. Yhdeltä mieheltä tuli viestiä aina 2 - 3 viikon välein. Sitten kun hän alkoi puhumaan tapaamisesta tuli viestiä ihan parissa päivässä, ja innostuin että hän olisi kiinnostunut minusta. Mutta siinä vaiheessa viive meni taas viikoiksi, ja tajusin että jos tämä olisi tällaista suhteessakin niin antaa olla. Ei minun tarvitse kokoajan roikkua toisessa kiinni, enkä tarvitse 24/7-suhdetta, mutta kyllähän suhteen pitää olla suhde eikä jotain sellaista ettei edes tiedä että ollaanko vai eikö olla, vai onko toinen jo päättänyt häipyä elämästäni kokonaan kun ei mitään kuulu.
Sitäpaitsi vanha viidakon viisaus kuuluu että jos mies on kiinnostunut niin kyllä se sitten pitää sitä yhteyttäkin taajaan. - hiljaista
Mitäh, minä en ole saanut yhtään viestiä, ai niin, mutta eihän mulla ole ees
profiiliakaan. Itku..... Tulihan se viesti sieltä, nyt taas ite pääsee sepustaa kaikkea mielenkiintosta. Päivä pulkassa. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391669En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271578Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly131373Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3411329Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681265- 121028
- 81021
- 20939
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7931- 71846