Myynnissä siis 3 päivän(17.-19.6) lippu Camp Provinssiin, hinnasta voidaan neuvotella.
Myydään lippu Camp Provinssiin!
9
172
Vastaukset
Oletko facebookin käyttäjä? Suosittelen sinne menemistä, valtava kysyntä! Itse sain camp provinssi lippuni myytyä 60 eurolla sitä kautta.
- Elviiis-93
Onko lippu vielä myynnissä? Kovasti olisi sille lipulle tarvetta! (: Jos hinta ei mene ihan pilvissä.
- ..
Joo lippu on vielä myynnissä, 65 euroa olen ajatellut pyytää ja postitus kuuluu hintaan tietysti. Onko liian paha hinta?
- Elviiis-93
Itse ajattelin hieman alempaa hintaluokkaa. :D vaikka lipuilla kyllä kova kysyntä varmasti onkin. :) olisiko 40 liian vähn? :D
- Elviiis-93
Onko kyseessä siis pe-ma lippu? Mietin vain kun camp provinssiin ei ole ollut 17.-19.6 lippua myynnissä? :D vai oonko ny jotenki hukas tän asian kans? :D
- ..
hupsista, siis joo on pe-ma lippu! 50 eurolla voisin myydä..:D
- Elviiis-93
Juu okei no niin ajattelinkin! :D Mutta joo, sopiiko jos ilmoitan tämän viikon aikana kuinka teen lipun suheen? Ennen viikonloppua. :) Kun täs olis vielä pari muuttujaa niin pitääs niitä selviellä ensiksi. :D voinko saada vaikka s.postin yms. minne sitten voi ilmoitella? :D kuinka kaukana lippu muuten sijaitsee? :D
- ..
Lippu olis joensuussa, ja ilmoita vaan sitten vaikka ennen viikonloppua että mitä teet.. 0802164@edu.pkky.fi tuonne voipi ilmotella vaikka sitten:D
- Elviiis-93
jooo asiat hoidettu, sähköpostia laitoin. (:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742972
- 682847
- 681832
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171689- 241657
- 261612
- 201610
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91269