Olen lähdössä heinäkuussa ensimmäiselle ulkomaanmatkalleni avomieheni kanssa, ja tietämyksemme matkakohteista on olematon. :) Olemme vähän päälle parikymppisiä, emmekä mitään bilehileitä, shoppaileminen on enemmän minun juttu kuin biletys =)
Haluaisimme edulliset lennot ja hotellin, sekä maan missä on edullista ja lämmintä. Olemme ajatelleet Latviaa, mitä mieltä olette siitä??
Mitä pitää muistaa matkalle lähtiessä? (Passi, vakuutus, muuta?)
Mitä lentokoneeseen mentäessä pitää muistaa/tietää?
Ehdotukset ja vinkit auttaisivat todella paljon! =)
Mihin kannattaisi matkustaa?
1
133
Vastaukset
- matkatarkkailija
Tuleekohan tämä jo myöhässä? Jos lentämällä kuljette, niin kannattaa saman tien lentää vähän kauemmaksi, ei paljon hinnalla eroa.
Toisaalta taas Latviaan pääsee edullisesti bussi-laiva-kuljetuksin, esim.
Matkapojat tai Matka-Vekka.Hae ja tutustu esitteisiin!
Bulgaria on lämmin ja edullinen, Kultahietikko tai Sunny Beach,suosittelen.
Tietysti joku lento Välimerelle, Kreikan pienet saaret ovat ihania.
Äkkilähdöillä jopa puoleen hintaan.
Passi, matkavakuutus tärkeimmät.Kopiot passista ja vakuutuksesta, säilytä erillään alkuperäisistä.Kannattaa vuokrata tallelokero, jossa voi säilyttää asiakirjoja sekä liiat rahat.Mukana rahaa vain päivän tarpeen verran.
Itselläni on sellainen "littutasku", vetoketjullinen, kuminauhalla vyötäröllä
puseron helman alla,ei näy ulospäin ja kädet ovat vapaat.Hyvää matkaa!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1013184- 1471993
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä351962- 1041951
- 1211763
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161679- 851607
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2871433- 1231351
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241210