mulla ois tällainen "outo" teoria että avaruus loppuu maahan, eli Maapalloon.
jossain tuolla HIRVITTÄVÄN SYVÄLLÄ maamme uumenissa tulee raja johon loppuu maa-aines ja jonka alla on avaruuden päätepiste.
Mihin avaruus loppuu??
10
1078
Vastaukset
- se alkaa
Samasta paikasta mihin se loppuukin.
- juha822222
ääretön siis?? en usko.
- ääretön siis
Ihmisen mittapuulla mitattuna, uskoisin.
- pistekasa
Piste on olematon paikka avaruudessa.
- 13,7 miljardin
Valovuoden kokoinen piste, kunhan katsoo tarpeeksi kaukaa.
- adduska
Mitä sen pisteen ympärillä on.???
Ai et tiedä vai. Ootko tyhmä. Ei näitä ihmiset pysty selittämää. - Paikalla käynyt
Hei pöljä! Luulen ja väitän sen olevan suurempi kuin valovuosi.
- velho4
Miten se voi maapalloon päättyä kun se koko ajan laajenee
Maailmankaikkeus päättyy siihen missä on ajan ja materian uloin raja
Ettekö muista olemmehan me osa tuota maailmankaikkeuden synnyttäjää ja olemme olleet sitä synnyttämässä, voidaksemme ilmetä ajassa ja aineessa fyysisenä elämänä - ainstain
Näin asia todellakin on. Useimmille taviksille saattaa olla yllätys, että vaikka maailmankaikkeus jatkaa laajenemistaan, niin avaruuden päätepiste todellakin sijaitsee Maan sisällä. Tästä tosiasiasta ei pääse mihinkään.
- avaruus4
avaruus ei ala eikä lopu yhtään missään kohtaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101390- 751306
- 691230
- 1151119
- 75991
- 68915
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255910Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12861- 34836