Olen kirjoittanut noin kymmenelle naiselle ja saanut vastauksen kahdelta. Mikä siinä on niin vaikea vastata edes "ei kiitos", jos ei kiinnosta. Ottaa päähän, kun porukka ei osaa yksinkertaista kohteliasta kommunikointia.
Suurin osa ei vastaa???
28
643
Vastaukset
Minä taas olen kirjoittanut kymmenille naisille asiallisia viestejä 5 vuoden aikana, ei yhtään vastausta.
- M 20
Tervetuloa porukkaan vain. Netissä naiset tuntuvat hakevan jotain sellaista jota ei ole olemassa ja päättävät jäädä vain seinäruusuiksi, josta miesten pitää tulla sieltä sitten hakemaan, mutta kun se ei ole näin simppeliä koska vaikka kuinka monta ihan ok tyyppiä heille viestejä lähettelee, he päättävät vain vilkaista profiiliasi ja siinä se oli. Itsekkin olen ties kuinka monia täysin asiallisia ja persoonallisia viestejä lähetellyt ties kuinka monelle naiselle ja enkä ole saanut kuin aniharvalta edes yhden vastauksen.
- Likewise...
"Netissä naiset tuntuvat hakevan jotain sellaista jota ei ole olemassa"
Ja IHAN SAMA TILANNE siellä teillä miehillä! Tulos ilmoituksesta Suomi24:ssä on itselläni ollut surkeampi, kuin olisin ikinä osannut kuvitellakaan. Aivan plus miinus nolla.
"Itsekkin olen ties kuinka monia täysin asiallisia ja persoonallisia viestejä lähetellyt ties kuinka monelle naiselle ja enkä ole saanut kuin aniharvalta edes yhden vastauksen."
Olisikin minulle tullut asiallisia viestejä, mutta ainoat viestit ovat "moi mitä kuuluu" -tasoisia ja kuvapyyntöjä. Yhtään ei jakseta panostaa yhteydenottoon.
- svedu2011
Jaksa yrittää uudestaan!
Jos perustoivomukset (molemminpuolin) ovat täytetty niin kyllä vähintään puolet vastaavat kunhan sinulla on kohtuullisen hyvä teksti ja kuva nettiprofiliissä ( läppärin tai kännykkäkuva ei riittä laadultaan ja sen lisäksi vääristää kasvojen muotoa).
Kyllä yleensä kaveripiiristä löytyy valokuvauksen harrastajia joka mielellään ottaa pari kuvaa kohtuullista korvausta vasten. ( Jos asut hesassa tai lähellä niin voin itsekin auttaa kuvan kanssa, s-postini on svedu2007(AT)suomi24.fi
Jos vieläkin epäröit niin kysy rehelliseltä karveriltasi voisiko hän antaa palautetta että mitä voisi parantaa tekstissä ja/tai kuvassa...
Onnea deittailuun!
/
svedu
p.s. ja tuon ensinmmäisen kirjoittajan ehdotus että kohteliaasti vastaa " ei kiitos" on kyllä hyvä käytöstapa nettideittailussa. (Jos et jaksa kirjoittaa sitä viestiä uudestaan joka kertaa niin voi aina tehdä valmiin tekstin esim. notepad'iin tai wordiin jonka sitten kopioi viestiin).
p.p.s.- lukemaan
Hei,
naisena väsyn itse siihen, että miehiltä tulee yhteydenottoja, jotka ovat sellaisia profiileiltaan, joita itse en hae profiilissani. Ei kiitos on hyvä tapa, mutta ei miestenkään kannattaisi ottaa yhteyttä profiililtaan sellaiseen naiseen, joka ei hae sen tyyppistä miestä. Neuvo:), lukekaa miehet naisen profiiliteksti, mitä nainen hakee....
- so what
Mitä sitten? Kirjoitat vain näiden jo läpikäytyjen naisten nikit ylös ettet vahingossa toista kertaa ota heihin yhteyttä. Näin minä olen tehnyt miesten suhteen eli kerran jos laitan viestin niin toista kertaa sitten en. Minkä ihmeen takia minulle pitäisi jokaisen usean kymmenen miehen vastata joille olen kirjoitellut? En ole niin huomionkipeä.
Ja jälleen tämä klassikko: jos naisena miehelle vastaat että "ei kiitos", alkaa vänkytys että miksi ei, ja jotkut jopa haukkuvat naisen täyspaskaksi jos nainen ei välittömästi innostu miehestä joka on hänen ihanneikäänsä huomattavasti vanhempi tai asuu toisella puolella maata. Itseasiassa alkaa varsinainen selitysrumba jos ikinä erehtyy vastaamaan miehelle joka ei sovi ihannekriteereihin... Osa miehistä katoaa muutaman viestin jälkeen kuin tuhka tuuleen. Jos on alettu kirjoittelemaan on mielestäni kohteliasta ilmoittaa, mikäli ei enää kiinnosta jatkaa tutustumista.
On paljon epäkohteliaampaa lopettaa kirjoittelu mitään ilmoittamatta kuin jättää vastaamatta ekaan viestiin. Ja eipä ne kaikki miehetkään siihen ekaan viestiin mitään vastaa.- asdfqwerty
Hyvin monet naiset toimivat juuri näin!
Vastauksia saan kyllä, mutta muutaman viestin jälkeen tosi monet vain häviävät kuin tuhka tuuleen..
- Sinijalka
Tervettä aikuisen järkeä peliin ja sitä "Torju tämä käyttäjä" -linkkiäkin saa painaa. Jos ei natsaa, niin se on voivoi ja elämässä eteenpäin.
- kerrotko itsestäsi
Se torju tämä käyttäjä vissiin poistaa käyttäjän vaan sun näkyvistä eikä viestit tule perille. Ei siitä mene mitään tietoa toiselle ja sivulle pääsee katsomaan ihan normaalisti. Kai sen "mukavaa jatkoa kuitenkin" voi laittaa viestinä ihan. Itse en vastaa, jos veisti on mitäänsanomaton massaviesti ja profiili käytännössä tyhjä, en vastaa kun ei ole tietoa jonka pohjalta sanoa juuta eikä jaata. En jaksa alkaa ketään tenttaamaan.
- tyttökertoototuuden
Ei ihme jos ei vastaa jos viesteistäsi tulee pätkääkään esiin tälläinen taopumus valittamiseen.
Viestien sisältö ja kuva vaikuttaa niin paljon. Laita viestiä naisille, jotka kiinnostaa, mutta älä jää haaveilemaan kenestäkään, se vastaa ketä kiinnostaa.
En ymmärrä kun miehet valittaa, ettei kelpaa, itse ainakin löydän täältä pilvin pimein kiinnostavia miehiä. Minuunkin vain ottaa yhetyttä monet hissukat peräkammarin pojat, romantikot ja nörtin näköiset. Ei iske ei.
Onneksi maltilla löytyy aina joku joka kolahtaa.
Miehet taitaa ottaa tämän hiukan liian vakavasti ;) Kuinkahan paljon paremmalta toi "Ei kiitos" tuntuisi oikeasti...
- tyttöjokaeiymmärrä??
Itse olen nainen enkä todellakaan kaipaa mitään "ei kiitos" viestejä niiltä miehiltä, jotka eivät kiinnostu minusta profiilin ja lähettämäni viestin perusteella.
Siksi en ymmärrä miksi joku niitä haluaa, kai se vastaamattomuus jo riittää, että tyyppi tajuaa kiinnostuksen puutteen. Ainakin minulle riittää.
Ja mitä kohteliaisuuteen tulee niin, tuntuu vain typerältä kirjoittaa toisen mukavaan viestiin (jossa esim. kysellään päivän kulusta, harrastuksista tms.) vain "ei kiitos", sinussa on vikana se tai tämä tai tuo. Kuvittelen miehen pitävän minua ylimielisenä ja säälivän häntä enemmän jos laitan viestiä kuin, että olen vastaamatta.
Oi miksi miehet ovat näin herkkänahkaisia :D- "herkkänahkainen"
Eivät miehet ole hekkänähkaisia... ongelmana on että sinulla ei ole tunneitta etkä osaa käytäytyä. Toivottavasti löydät hyvän ja kovan mieheen joka ei puhu yhtään ja mutta kommunikoi hyvin nyrkkikielellä :)
Paljonko maksat? - eräs deittailja
Samoilla linjoilla. En ollenkaan ymmärrä miksi pitäisi vastata jotain kun asia käy selväksi silläkin ettei toinen vastaa mitään. Mikä on se lisäinformaatio siinä? Eikä se ole mielestäni yhtään sen tunteettomampaa olla vastaamatta kuin vastata ei kiitos. Torjuminen ei koskaan tunnu kivalta. Jotkut miehet tuntuvat lähettävän lukuisia yhteydenottoja lukuisille naisille, tuskinpa kaikkia muistavatkaan. Eivät edes tajua tulleensa torjutuksi koska ovat unohtaneet lähettäneensä viestin ellei nainen vastaa siihen ei kiitos.
Ja muuten joillakin lukee profiilissaan että ellei kiinnosta niin eii tarvi sitä erikseen kertoa. eräs deittailja kirjoitti:
Samoilla linjoilla. En ollenkaan ymmärrä miksi pitäisi vastata jotain kun asia käy selväksi silläkin ettei toinen vastaa mitään. Mikä on se lisäinformaatio siinä? Eikä se ole mielestäni yhtään sen tunteettomampaa olla vastaamatta kuin vastata ei kiitos. Torjuminen ei koskaan tunnu kivalta. Jotkut miehet tuntuvat lähettävän lukuisia yhteydenottoja lukuisille naisille, tuskinpa kaikkia muistavatkaan. Eivät edes tajua tulleensa torjutuksi koska ovat unohtaneet lähettäneensä viestin ellei nainen vastaa siihen ei kiitos.
Ja muuten joillakin lukee profiilissaan että ellei kiinnosta niin eii tarvi sitä erikseen kertoa.Niin, onko parempi lähettää yhdelle naiselle yksi yhteydenotto, johon ei saa ikinä vastausta - vai lähettää lukuisia yhteydenottoja lukuisille naisille (joihin ei todnäk silti saa mitään vastauksia)? En ymmärrä tuota logiikkaa, jonka mukaan tuo ensimmäinen vaihtoehto olisi jotenkin parempi.
- eräs deittailija
jipajitsu kirjoitti:
Niin, onko parempi lähettää yhdelle naiselle yksi yhteydenotto, johon ei saa ikinä vastausta - vai lähettää lukuisia yhteydenottoja lukuisille naisille (joihin ei todnäk silti saa mitään vastauksia)? En ymmärrä tuota logiikkaa, jonka mukaan tuo ensimmäinen vaihtoehto olisi jotenkin parempi.
Kannattaa ottaa yhteyttä naisiin jotka itseä kiinnostavat. Jos löytää vain yhden joka kiinnostaa niin sitten viestiä vain sille yhdelle ja jos lukuisia niin sitten niille lukuisille.
- Kusipäille ei kandee
"herkkänahkainen" kirjoitti:
Eivät miehet ole hekkänähkaisia... ongelmana on että sinulla ei ole tunneitta etkä osaa käytäytyä. Toivottavasti löydät hyvän ja kovan mieheen joka ei puhu yhtään ja mutta kommunikoi hyvin nyrkkikielellä :)
Paljonko maksat?Juuri sinun tapaistesi idioottien takia on aika selvää, että naisten ei kannata vastata yhtään mitään, jos mies ei kiinnosta. Pienemmän riesan tie se on naiselle.
- ....................
Samaa mieltä.
Jos kohteliaasti vastaa jotain toisen liirumilaarumiin niin siten suotta rohkaisee häntä. Ja minustakin on äärimmäisen vastenmielistä alkaa selittelemään että sori et ole tyyppiäni... jotkut eivät sitä usko ja alkavat rähjäämään oikein vihansa vimmassa.
Minkä ihmeen takia jokainen olisi jokaisen tyyppiä? Sen takia että miestä panettaa?
- Unelmoija71
Olisi kiva suhun tutustua, miten suhun saa yhteyttä?
- näin on
Juu ei ne naiset osaa näppistä käyttää ja hiirtä painaa sen jälkeen kun ovat ilmoituksen tehneet ja viestiä joltain saaneet.
Asiaan luulisi, että jos ilmoitaa halukkuutensa tutustua ja sopii ns. kriteereihin niin ottasi muutaman viestin verran selvätä toisesta ihimisestä. ja sitte kattoisi oisko aineksia tavata.
Mutta eipähän nää naiset uskalla edes vastailla, ihme prinsessoja ovat. Joo itsellänihän on ollut täällä ilmotus, valokuvalla, noin 8 vuotta, eikä koko sinä aikana ole tapahtunut käytönnössä mitään. Alkuaikoina jaksoin vielä yrittää siinä mielessä tosissani, että kirjoitin yhteydenottoviesteihin yksilöityjä monen sivun "stooreja", vain saadakseni osakseni täydellisen huomioimatta jättämisen. Nyttemmin, kun lähettelen viestejä, kirjoitan pari riviä jotain ympäripyöreeretä, kun ei sillä kuitenkaan näytä olevan vaikutusta. Ainoa, jolla on vaikutusta on valokuva. Yleensä ne viestittelyn kohteet ovat kyllä käyneet profiilissani katsomassa kuvani, ja todnäk sen jälkeen päättäneet olla vastaamatta. Parhaimmat tulokset (eli sain joku 4 yhteydenottoa nollan sijasta) oli silloin kun minulla oli valokuvana sellainen kesäinen, kaukaa otettu kuva jossa kasvot jäivät hieman peittoon mutta kireä t-paita korosti käsivarsien lihaksia. Nyt, kun minulla on kuvassa kasvot näkyvissä mutta kroppa piilossa, on vaikutus täysin päinvastainen.
Ironista kyllä, tämä nettideittali on VIELÄ pinnallisempaa scheissea kuin joku baarideittailu. Baarissa sentään voit yrittää jonkun vitsin lohkaista tai muuten vaan jutella mukavia, kun taas täällä päätös siitä kenen kanssa puhutaan ja kenen ei tehdään vain ja ainoastaan sen yhden valokuvan perusteella. Oikeastaan varmaan voisi kirjoittaa sen koko profiilin täyteen pelkkää MUNAMUNAMUNAMUNAMUNAMUNAMUNAMUNA jne. mutta jos laittaisi kuvaksi jonkun sixpäkki-blackhorse-alushousumallin kuvan, niin viestejä tulisi kasoittain.- viisastunut täti
Itselläni sama juttu.Tosin kyllästyin deittailuun jo vajaassa vuodessa.Kirjoittelin aluksi myöskin pitkiä, sisllöltään yksilöllisiä kirjeitä, joka mielestäni sopi kirjeen saajalle.
Vastauksia tuli, mutta muutaman kerran kirjeitä vaihdettuamme miekkoset hävisivät bittiavaruuteen .....uudelleen ja uudelleen.Joillekin lähetin kuvan, joillekin en.Tulos sama.
Loppuvaiheessa minäkin laitoin vain muutaman sanan.Tulos sama.
Nyt en enää nettideittaile.
Jollainlailla psyykeni on tasaantunut ja olen taas se entinen normaali minä, joka olin ennen deittailua.
Huomasin, että tämä outo tapa täällä kohdella ihmistä vaikutti minuun negatiivisesti.
Nyt on hyvä olla taas. - omanapa
Itse en vastaa viestiin jos sen on lähettänyt ihminen, joka ei ole lukenut kunnolla omaa profiiliani. Jos saan esim. viestin ihmiseltä, joka toivoo, ettei naisella ole lasta, en vastaa koska minulla sellainen on. Samoin käy jos ikähaarukka heittää pahasti itse toivomastani jne.
- neiti s
Juupas juu. Itse sain viestin, joka kuului pusi ;) Mitähän tähänkin olis
vastannut ? Tosi vitsiniekkoja löytyy joka lähtöön..... - lisää informaatiota
Mulla saattaa jäädä vastaamatta miehille, joiden yhteydenotto ei oel kovin persoonallinen eikä profiilissakaan lue mitään henkilökohtaista. Miten voisin sanoa ulkoisten asioiden pohjalta kiinnostaako mies. En ehkä ehdi tentata juuri silloin ja vastaaminen jää muiden viestien tulviessa sisään. Ei kiitos on helppo laittaa, jos tietää, että ei onnaa.
- yksin koko elämän
Naiset kattoo naaman ensin ja perääntyy sitten kun naama ei miellytä vaikka naiset itse olisivat jotain mataharin näköisiä kummajaisia. Mä en ole saanut yhtään vastausta kahteen vuoteen, vaikka olen yli sadalle kirjoittanut ihan asiallisen meilin.
- nenäkkäät
Sepä se, kun ite on, kuin seinästä revästy, niin kuitenkin on varaa nyrpistellä
nokkaa toisille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565390Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212367- 1141617
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2341576- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91153Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3141127Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3061058