LYRICA ja painonnousu.

Jemali

Eli siis viime tammikuun lopulla aloitettiin LYRICA (annos 100mg 100mg) ja sen jälkeen painoni on noussut jo 5 kiloa. Vaikka olen tehnyt kaikkeni ettei näin kävisi.
Siksi kysynkin: Onko muilla käynyt samoin, ja kuinka olette onnistuneet saamaan tulleet kilot pois.

8

12162

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ikuinen laihduttaja?

Ei ole kokemusta tuosta, mutta kannattaa miettiä, mistä se paino on tullut ja mitä se on. Oletko syönyt enemmän? Syönyt eri ruokaa? Liikkunut vähemmän? (Jos olet ollut vaikka väsyneempi) Onko paino rasvaa vai nestettä? Jos paino on vaikka pelkkää nestettä, on se vain turvotusta eikä varsinaisesti lihomista. Joka tapauksessa tuota painoa ei kuitenkaan tyhjästä synny. Sitä kautta voi miettiä, miten siitä voi päästä eroon/estää lisäpainon tuleminen.

• Jemali

Syöminen on ollut samanlaista. Ennen tammikuun loppua paino oli tippumassa. Mutta sen jälkeen pikkuhiljaa on vain noussut. Liikuntakin on pysynyt samana. (En voi kauheasti liikkua, koska tasapaino on vähän huonontunut). Unirytmi on pysynyt samana eli nukkumaan viim. 22.30 ja herätys joka aamu klo 6.45.
      Paitsi että tämän LYRICAn takia saatan nukahtaa kesken päivänkin sohvalle. Pahimmissa tapauksissa nukahtelen monta tuntiakin.

• Lyrica 75 mg

Minä syön vain 75 mg:aa (koska enemmästä tuli puhevaikeuksia) ja lihoin myös. Monilla lääkkeillä on ruokahalua lisäävä vaikutus, niin Lyricallakin, se itsessään ei nosta painoa. Siis tiukenna ruokavaliota ja liiku enemmän, muuta keinoa ei ole.

• Jemali

No viime viikolla kävimme lääkärillä ja sovimme LYRCAn tiputtamisesta ensin aamusta -25mg ja kuukauden päästä illasta. Minulla on oireena : sanat välii hukassa, lihasnytkäyksiä ja toi paino. Mut katotaan nyt kun vähennetään ja miehelläni alakaa kesäloma. Josko me yhdessä saisimme painoakin alas.

• Anonyymi

Voiko lyrica lihottaa vaikka vähentää ruokaa ja liukuu enempi

• Anonyymi

Minulla aiheutti aina jossain vaiheessa päivää suunnatonta nälkää ja syömistä. Harrastin liikuntaa kuitenkin, hiki, 5 krt viikossa, silti lihoi vatsa pinkeä, pömpötti, kasvoissa ja nilkoissa kunnon turvotusta. Minulla lisäsi ruokahalua ja nesteen kertymistä.

• Anonyymi

Ei lyrica ruokahalua lisää vaan suolistoon se vaikuttaa niin,,että paino nousee

• Anonyymi

Vaikuttaa suolistoon mielestäsi miten?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      90
      3285
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3053
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1872
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1852
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      30
      1787
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1711
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1687
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      34
      1399
    9. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1327
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1319
    Aihe