Sanovat että hinta on 39,90€/kk ja tarjousajan jälkeen "hinnaston mukaan". Missäs tämä hinnasto on nähtävillä?
Soneran sivut on suorastaan ala-arvoiset. Ei ihme jos palvelun tilaaja tuntee itsensä petetyksi, kun operaattorilla ei ole mitään osaamista tietoliikenne asioissa. Kaikki faktat liittymistä puuttuvat sivuilta täysin. ;(
Normaalisti olen tottunut siihen, että operaattoreilta saa hyvinkin yksityiskohtaista tietoa palveluista joita ollaan tilaamassa. Mutta Soneran kohdalla tämä ei selvästikkään ole mahdollista.
Sonera Extra / TV-Viihde paketti?
4
567
Vastaukset
- eketti
Nykyinen normaalihinta näyttäisi olevan 44,09 euroa/kk. Jos 2 vuoden(?) määräaikaistilauksen jälkeen hinta on muuttunut se on sitten se hinta. Määräaikaisuuden jälkeen voi irtisanoa liittymän jos kilpailijoilta löytyy parempia tarjouksia.
Tarkat tiedot löytyivät Tarjousehdot-linkistä, joka on suoraan tarjoussivulla näkyvissä. Ehkä normaali hinta piiloutui tekstin sekaan.
"TeliaSonera Finland Oyj tarjoaa 18.5.–30.6.2011 uuden Sonera Viihdepaketti -palvelukokonaisuuden yhteishintaan 39,90 €/kk (norm. alk. 44,90 €/kk)....."
https://www4.sonera.fi/palvelu/laajakaista/
http://www.sonera.fi/tietokone ja yhteydet/nettiyhteydet/tarjoukset/viihdepaketti tarjousehdot- eketti
*44,90 euroa/kk (typokorjaus)
- SonteraAspa
Mielenkiintoista aspa sanoi mulle että normi hinta olisi 39,90€. Joten tarjous sisältää lähinnä modeemin ja ilmaisen avauksen.
- Pahus86
Ei siitä kannata normaalihintaa maksaa, voi ottaa jo tarjouksen aikana uuden tarjouksen käyttöön. Eikä viihdepaketista ne tarjoukset ainakaan huonone.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043364
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201913- 691896
- 381847
- 211731
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341429Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91339- 481337