OStin parvekkeelle ensimmäistä kertaa kärhöjä joissa oli valmiina jo nuppuja, kärhöt ovat kasvaneet kovasti ritilää pitkin, mutta nyt kun ensimmiset nuput ovat avautuneet ovakin kukat vihreitä :O. Ensin luulin ,että ne siitä vaihtaa väriä,mutta nyt kun olen googletellut, ei missään sellaista tietoa ainakaan ole.
Mistä tuo voisi johtua?
Minulla siis kahta eri lajiketa, toiseen piti tulla tumman liloja kukkuia ja toiseen valkoisia missä vaalenapunaista jokaisen terälehden keskellä. En muista kumpaako tämä on joka noita vihreitä kukkia on nyt tehnyt.
Vihreät kukat?
vihreäkärhö
1
276
Vastaukset
- muatuska
Miten kärhösi nyt jaksavat? Ja minkävärisiä kukkia on ilmaantunut?
Omat kärhönalkuni katkesivat kesäkuun alussa ja luulin, että lapsenlapseni ovat palloillaan katkaisseet.Kasvoi uudet versot,n.metrin pituisiksi - ja taas poikki!
Myyrän pahalaiset katkoivat.Nyt istutin ne kesäkukkaruukkuun.Saa nähdä, vieläkö ennättävät kukkia ennen pakkasia.Ja olikin 3 eri kärhöä, kun luulin vain
kahta, joista toinen Rouge Cardinal.
Blue Angel on ruukussa ja kukkii komeasti, viinikärhö perennapenkissä
tahtoo hukkua leimukukkien sekaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743052
- 712921
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191772- 271681
- 241667
- 201640
- 481317
- 381293
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91289