Atkinsin dieetti yhtä painajaista

poikavaasasta

Eli olen aina ollut herkkusuu ja olen 17v poika. Lihavuutta keskivartalossa, mutta lihavuuttani ei huomaa missään muussa muodossa kuin mahan kohalla pieni pullistuma. Eli ylipainoinen en ole painoindeksinkään mukaan. Haluun tän mahan pois ja tissit ni alotin 3pv sit atkinsin. Kaikki hillarit pois, joka päivä tullu otettuu se 10-20g hiilareit, muuten ruokaa yllinkyllin munakkaita pihviä makkaraa salatteja. Olo vaan on todella väsynyt, mitään ei huvita tehdä, päätä särkee, mieli alakuloinen. Ja kokoajan vaikka ei olekaan nälkä ni tekee syödä. Kertokaa hyvät ihmiset miten tämä jatkuu tästä kun nyt siis 3 kokonaista päivää takana.

6

421

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asennemuutos ensin

3 päivää? Kesti 5 kuukautta ennenkuin maha tottui rytmiin kun ruokavalio muuttui. Ei kolmen päivän perusteella voi vielä sanoa mitään. Ei edes kuukauden tai kahden. Atkins ei ole mikään kuuri vaan perusteellinen ruokavalion muutos.

• Elämäntapakarppi

Nuo mainitsemasi "oireet" kertovat ketoosista. Kun kroppa polttaa hiilarivarastoja pois, aluksi on väsymystä ja päänsärkyä tms. mutta muutaman päivän kuluttua tilanne on täysin päinvastainen. Tulet energiseksi ja nälkä ja mieliteot katoaa, mutta täytyy muistaa syödä vaikka nälkä katoaakin!

• yöööökkk!!!!!

Nälkä katoaa siksi kun ruoat on niin pahoja, että ei todellakaan tee mieli syödä.

• Smetanahomo

Vaikka vhh kaikenkattava ihmedietti onkin, niin valitettavasti hormonaalisista tekijöistä johtuen sinä et todennäköisesti saa tällä dietillä tissejä itsellesi.
      Kehotan kuitenkin piristymään ja nauttimaan kulhollisen raikkaanvihreitä puolukoita smetanalla ja urealla.

• ap

ahahahaha en mä tissejä haluu vaan pois ne :;DDDD ei miehet tissejä halua...

• huono idea

Osa ihmisistä kokee ketoosin juuri tuollaisena epämiellyttävänä kuin sinä. Silloin voisi vetää johtopäätöksen, että Atkins-dieetti ei vain sovi. Varsinkin kun olet noin nuori (luultavasti vielä kasvuiässä) etkä edes ylipainoinen, niin on aivan turha pelleillä tällaisten ääridieettien kanssa. Kuuntele omaa kehoa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      85
      3141
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3003
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1852
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1792
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      27
      1691
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1681
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1677
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1317
    9. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      32
      1316
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1299
    Aihe