Minuun sattuu
nähdä sinut niin viileänä
Korviini tunkeutuvat tylyt sanasi
En tahdo sinun kertovan
ettet enään rakasta minua
En tahdo ja toisaalta tahdon heti
tietää... kerro vain kaikki..heti olkoon tarinasi
vaikka kuinka pitkä tahansa
niin taatusti se on mielenkiintoinen
Syydä päälleni kaikki virheeni
ja ajattelemattomuuteni
sysää minut pois luotasi
jos niin on tarkoitettu
ettemme yhteistä polkua kulkisi
Vie minulta toivo,usko ja rakkaus
Kasaa tuliset hiilet jalkojeni juureen
manaa mustat pilvet pääni ylle
langeta kiroukset,tee taikasi
keitä myrkkyliemesi
Tarjoile minulle rakkaudeton,kuiva ja arkinen ateria
juota katkeran kalkkinen malja,sellainen väkevä ja
pilalle mennyt viini
Jos sinä niin tahdot
minä luovutan
Annan sinun mennä
Jos niin tahdot
Jos sä tahdot niin
6
111
Vastaukset
Runokertomus rakkaudettomuudesta - olla lähellä mutta niin kaukana - jottei kosketus tavoita toisen kosketuksen lämpöä.
"Yhdessä mutta niin erillään" - toivo ilman vastakaikua - Ja kuinka oma sisäinen maailma huutaa koskettajaa mutta aallot vievät yhä kauemmas,jonne käsi ei yllä eikä tunne johdata.
Luovutus - voi olla kaiken uuden alku seuraaville lähestyville aalloille,joiden lämpimyys saattaa tulvehtia läpi tunteiden eri kielin vastarannalla olevaan sydämeen luoden/-rakentaen mielihyvänportaita ...
... jos sä tahdot niin ...- Kauris-62
Kiitos dolan,hyvin sait runoni sanomasta kiinni.
Hienoa saada palautetta,siitä saa tietää,menikö ihan metsään,vai vähän sinne päin...
Kirjoittaminen ei ole helppoa....
Hyvää päivänjatkoa!
"Jos sä tahdot niin"
Hyppään kalliolta laineisiin.
Jossa sä tahdot niin.
Ollen olkapääsi loputtomiin.
Jossa tahdot niin.
Vien sinut vaikka helvettiin.
Jossa tahdot niin.
Peitän sielläkin sinut kukkasiin,,,,,,
Näinhän se rakkaus on.
Helvetti ja paratiisi.
Miten se eletään.
Miten sen kukin kohdallansa kokee niin.
Runosi oli arkirealismia parhaimmillaan nykypäivänä.
Kiitos, välillä näinkin rajua- Kauris-62
Tarkoituksella ei otsikkoni halua muistuttaa yhdestä tietystä suositusta laulusta.
Se vain oli pakko laittaa,kun se lause soi päässäni,aloittaessani kirjoittamaan.
En sitten hennonnut siitä luopuakaan.
Kiitos Margitta,toivoisin tekeväni vielä rajumpaa tekstiä,elämänmakuista,väkevää ja kaunista.Ehkä jonain päivänä...
Hyvää keskiviikkopäivää sinne!
- Liona32-
Alistumisen tunnetta kuvaavava runosi ei jättänyt
kylmäksi, erittäin voimakaasti kuvailtu sanoin jotka
tuo sen hyvin esille "annan sinun mennä jos niin tahdot"
oli taitavasti kirjoitettu päätös runollesi.- Kauris-62
Kiitän Liona sanoistasi!
Hyvä kun saa kommenttia.
Olen hieman kyllästynyt tähän S 24 toimivuuteen tai toimimattomuuteen.
Ainakin minulla tökkii yhteys tosi pahasti.En tiedä,pitäisikö jättää kokonaan mokoma....ärsyttää kun ei pääse palstalle silloin kun haluaisi.Jos etusivulle onnistuukin päästä,niin keskusteluihin ei ainakaan.
Joten,monta kertaa jää runot runoilematta ,vaikka se ei nyt vahingoksi liene...
Hyvää tätä päivää sinulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565460Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212387Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2491652- 1141647
- 931497
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231426Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681185Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3241181Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91173Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3301171