Oletteko testanneet tunnelukkoja?

lukot päällä

10

264

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • missä avaimet
      • tacktack

Kiitos! Hyvä testi.

• 789ii

Suuntaa antavia vastauksiahan noista saa, mutta ne eivät kuitenkaan oikein vielä riitä kertomaan mitä konkreettisia muutoksia pitäisi tehdä tai mikä on elämässä kullakin mennyt pieleen.

• mii the vahva

En saanut ainuttakaan heikkoa. Taidan olla vahva ihminen! ;D

4x erittäin vahva
      5x vahva
      4x keskivahva

• Mä sain 3 vahvaa ja loput erittäin vahvaa,jotain ongelmiako?:D

• SuperSurkimus

Ei olis pitänyt tehdä. Masensi vaan entisestään. Eihän musta ole hitto vie yhtään mihinkään...

Kaikki vahvoja paitsi yksi erittäin vahva. Ja mä jo luulin olevani vähän nosteessa.

• tack tack

Täytyyhän ne ongelmat ensin tunnistaa ennen kuin niitä voidaan lähteä purkamaan. Se kai testin tarkotus on, että sen jälkeen mennään terapiaan tämän tunnelukkolistan kanssa. Tai hankitaan avaimia jostain muualta.

• SuperSurkimus
        tack tack kirjoitti:

Täytyyhän ne ongelmat ensin tunnistaa ennen kuin niitä voidaan lähteä purkamaan. Se kai testin tarkotus on, että sen jälkeen mennään terapiaan tämän tunnelukkolistan kanssa. Tai hankitaan avaimia jostain muualta.

Eihän tuollaista listaa selvitetä viidellä kerralla kunnan tarjoamalla ilmaisella terapeutilla. Köyhällä ei ole varaa käydä kerran viikkoon terapiassa, vaikka saisikin kelakorvauksen.

Ja sitten vitut-taa tuo kirosanojen siivous. ;) No kunhan kiukuttelen. Huomenna lähden aamusta lenkille ja siitä tulee vähän parempi olo...

• Erittäin vahvana:

Vaativuus
      Riippuvuus
      Vajavuus
      Kaltoin kohtelu
      Epäonnistuminen
      Tunnevaje
      Rankaisevuus
      Pessimismi
      Riittämätön itsekontrolli
      Kietoutuneisuus
      Uhrautuminen

Vahva:

Suojattomuus
      Ulkopuolisuus
      Emotionaalinen estyneisyys
      Hyväksynnän haku

Keskivahva

Alistuminen

Joopajoo, hyvät on eväät ja sillee.

• avaimethukassa

Vähän liikaa tuli lukkoja.
      No pitänee lukea tämä opus kun se ilmestyy www.tunnelukkosi.fi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5320
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2357
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      113
      1582
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      228
      1529
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1467
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1416
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1165
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1133
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      291
      1085
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      1047
    Aihe