Oletteko testanneet tunnelukkoja?
10
264
Vastaukset
- missä avaimet
siis http://www.mentores.fi/testi.htm
olipa iskeä epäonnistumisen lukko päälle- tacktack
Kiitos! Hyvä testi.
- 789ii
Suuntaa antavia vastauksiahan noista saa, mutta ne eivät kuitenkaan oikein vielä riitä kertomaan mitä konkreettisia muutoksia pitäisi tehdä tai mikä on elämässä kullakin mennyt pieleen.
- mii the vahva
En saanut ainuttakaan heikkoa. Taidan olla vahva ihminen! ;D
4x erittäin vahva
5x vahva
4x keskivahva Mä sain 3 vahvaa ja loput erittäin vahvaa,jotain ongelmiako?:D
- SuperSurkimus
Ei olis pitänyt tehdä. Masensi vaan entisestään. Eihän musta ole hitto vie yhtään mihinkään...
Kaikki vahvoja paitsi yksi erittäin vahva. Ja mä jo luulin olevani vähän nosteessa.- tack tack
Täytyyhän ne ongelmat ensin tunnistaa ennen kuin niitä voidaan lähteä purkamaan. Se kai testin tarkotus on, että sen jälkeen mennään terapiaan tämän tunnelukkolistan kanssa. Tai hankitaan avaimia jostain muualta.
- SuperSurkimus
tack tack kirjoitti:
Täytyyhän ne ongelmat ensin tunnistaa ennen kuin niitä voidaan lähteä purkamaan. Se kai testin tarkotus on, että sen jälkeen mennään terapiaan tämän tunnelukkolistan kanssa. Tai hankitaan avaimia jostain muualta.
Eihän tuollaista listaa selvitetä viidellä kerralla kunnan tarjoamalla ilmaisella terapeutilla. Köyhällä ei ole varaa käydä kerran viikkoon terapiassa, vaikka saisikin kelakorvauksen.
Ja sitten vitut-taa tuo kirosanojen siivous. ;) No kunhan kiukuttelen. Huomenna lähden aamusta lenkille ja siitä tulee vähän parempi olo...
Erittäin vahvana:
Vaativuus
Riippuvuus
Vajavuus
Kaltoin kohtelu
Epäonnistuminen
Tunnevaje
Rankaisevuus
Pessimismi
Riittämätön itsekontrolli
Kietoutuneisuus
Uhrautuminen
Vahva:
Suojattomuus
Ulkopuolisuus
Emotionaalinen estyneisyys
Hyväksynnän haku
Keskivahva
Alistuminen
Joopajoo, hyvät on eväät ja sillee.- avaimethukassa
Vähän liikaa tuli lukkoja.
No pitänee lukea tämä opus kun se ilmestyy www.tunnelukkosi.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565320Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212357- 1131582
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2281529- 931467
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681165Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91133Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2911085- 721047