windows mäkeen

hihat palaaaa...

miniläppäristä,mutta miten?
olen totaalisen kyllästynyt jatkuviin päivityksiin uudelleenkäynnistys rumbineen.

linux on tikulla,mutta se on image,ja yllättäin tähän win 7 starteriin ei saa asennettua daemon toolsia tai alcohol 120 ohjelmaa.

onko mitään konstia vaihtaa winukan tilalle linux??

53

488

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ratkaisu. on..

unetbootin saat itse googlettaa ohjeet. Muista sitten että on se linux:kin yhtä päivittämistä ym. hauskaa

• Linux merkkistä käyttöjärjestelmää ei ole olemassakaan. Päivitystarpeeseen vaikuttaa paljonkin eri käyttöjärjestelmissä. Kehitysversioita ei kannata käyttää ja päällä kannattaa pitää vain kriittisiä päivityksiä.

Windows -merkkisen käyttöjärjestelmän ongelma on se, että käyttäjä käytännössä itse huolehtii viime kädessä lisäohjelmien päivittämisistä. Windowsin uudelleenkäynnistystarve on normaalisti noin kerran kuussa kun hoitaa ylläpidon asiallisesti.

• perin kummallista

Taitaa olla näitä win seiskoja erilaisia, vai mistäköhän se johtunee, että minun win 7 päivittää ihan automaattisesti taustalla ja ei sitä tarvitse käynnistellä koskaan uudestaan, päivitykset odottelevat taustalla siihen asti kunnes sammutan itse koneeni, sammutuksessa saattaa mennä aikaa, mutta eipä sitä tarvitse jäädä vahtimaan.

• hihat palaaa..

niinhän se halutessa tekee,mutta seuraavaa käynnistystä sitten saakin odotaa

"valmistaudutaan määrittämään windows-älä katkaise virtaa"
        -tai jotain muuta paskaa.

en jaksa kahta kertaa viikosa odottaa,että windows on määritetty.

nyt asia on siltä osin kunnossa,että laitoin väkäsen kohtaan "älä koskaan lataa päivityksiä"

• syynsäkullakin
        hihat palaaa.. kirjoitti:

niinhän se halutessa tekee,mutta seuraavaa käynnistystä sitten saakin odotaa

"valmistaudutaan määrittämään windows-älä katkaise virtaa"
        -tai jotain muuta paskaa.

en jaksa kahta kertaa viikosa odottaa,että windows on määritetty.

nyt asia on siltä osin kunnossa,että laitoin väkäsen kohtaan "älä koskaan lataa päivityksiä"

2 krt vkossa? Kerran kk:ssa ne minulle tulee. Tänään päivitin joku 15 kpl:a taustalla ja jopa käynnistin uudestaan, kun en ollut 5 viikkoon sitä tehnyt. Uudelleen käynnistämiseen meni ehkä minuutti pari.

• Wind-Tiedottaja.

Muista että 99.09% on pettynyt Linuxiin vain 0.91% yrittää taistella sen kanssa
      http://www.netmarketshare.com/operating-system-market-share.aspx?spider=1&qprid=8

"Käyttäjät haluavat koneisiinsa tutun Windowsin
      Asiakkaat haluavat Fennellin mukaan kuitenkin käyttää Windowsia. Tämä johtuu siitä, että Windows-kannettavilla on helpompi jakaa tietoa muille tietokoneille. Lisäksi Windowsin käyttö on helpompaa ja tutumpaa"
      http://www.tietokone.fi/uutiset/2009/it_kauppaketju_linux_minikannettavat_hypea_pois_myynnista

• buaaahhhaaahhhaaahhh

Windsössöttäjä, buaaahhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah

• 6+10

Onko siis niin, että päivityksiä ja uudelleenkäynnistyksiä on niin tiheään, ettei missään välissä edes daemon toolsia ehdi asentaa?

• Windowsin joutuu käynnistämään uudelleen pakosta n. kerran kuukaudessa.

• linux-vitux

Ookkona noin pössi?

• Ei olisi kannattanut ostaa halpaa mini-läppäriä... Itse ostin 450 eurolla, ja siinä sentään on 4 gigaa keskusmuistia ja Win 7 home

• Kalvahattula Martta
        vapunen kirjoitti:

Ei olisi kannattanut ostaa halpaa mini-läppäriä... Itse ostin 450 eurolla, ja siinä sentään on 4 gigaa keskusmuistia ja Win 7 home

Kaikki ei tahdo maksaa samasta läppäristä ylihintaa että saa homeversion, Starterilla pärjää taatusti ihan samalla tavalla ja kaikki ohjelmatkin asentuu. saahan siihen halutessaan minkä käyttiksen tahtoo asentaa.

Esim. Samsung on huippukone mutta sen otin tietoisesti Staterilla ja päivääkään en ole katunut, sama käyttöikäkin on kuin homessa.

Linux tulee sitten kun pakotetaan se asengtamaan opettamalla päivitykset tms. ei välttämättä sittenkään mutta saa nyt nährä.

Jees, eipä mulla muuta, se o moro sano poro.

• hi di hoo
        vapunen kirjoitti:

Ei olisi kannattanut ostaa halpaa mini-läppäriä... Itse ostin 450 eurolla, ja siinä sentään on 4 gigaa keskusmuistia ja Win 7 home

Kyllä miniläppärillekin käyttöä on. Erittäin hyvä reissussa, pitää osata käyttää ja asentaa ohjelmia, mutta se on taas kiinni kapasiteetista jota omaa korviensa välissä.

• vapunen kirjoitti:

Ja sekin on lyhytikäiseksi ajastettu, eli noin 3v kuluttua uusi.

• Kalvahattula Maltta
        M-Kar kirjoitti:

Ja sekin on lyhytikäiseksi ajastettu, eli noin 3v kuluttua uusi.

Niin mutta ei ole pakko luonnollisesti silloinkaan, Ubuntukin pitää aina välillä uusia.

• Kalvahattula Maltta kirjoitti:

Niin mutta ei ole pakko luonnollisesti silloinkaan, Ubuntukin pitää aina välillä uusia.

Eihän sitä rikkoutunutta konetta ole pakko uusia. Ubuntu ei siihen liity millään tavalla.

• Kalvahattula Maltta
        M-Kar kirjoitti:

Eihän sitä rikkoutunutta konetta ole pakko uusia. Ubuntu ei siihen liity millään tavalla.

Rikkoutunutta?

Siis meneekö mielestäsi oikeasti kone rikki jos käyttis vanhenee?
        Uskomatonta jälleen kerran.

Ubuntu liittyy samalla tavalla asiaan kuin kaikki muutkin käyttöjärjestelmät, nekin vanhenee mutta ei mula ainakaan kone siitä rikki mene.

Rikkoutunutta?

Siis meneekö mielestäsi oikeasti kone rikki jos käyttis vanhenee?
        Uskomatonta jälleen kerran.

Ubuntu liittyy samalla tavalla asiaan kuin kaikki muutkin käyttöjärjestelmät, nekin vanhenee mutta ei mula ainakaan kone siitä rikki mene.

Ei tietenkään. Markettien lelukoneita ei tietenkään ajasteta kestämään pitempään kuin käyttis, parempi myydä uusi tietokone. Valmistaja katsos saa siitä rahaa. Uuden Windowsin ostamalla tietokoneen valmistaja ei saa rahaa joten sen ei kannata näin tehdä.

• Kalvahattula Maltta
        M-Kar kirjoitti:

Ei tietenkään. Markettien lelukoneita ei tietenkään ajasteta kestämään pitempään kuin käyttis, parempi myydä uusi tietokone. Valmistaja katsos saa siitä rahaa. Uuden Windowsin ostamalla tietokoneen valmistaja ei saa rahaa joten sen ei kannata näin tehdä.

Mikä ero on samalla läppärillä ostetuna Marketista kuin tietokoneputiikista, siis miten läppärin laatu voi huonontua kun liike on eri?
        Tuon sainkin jo selville että toisessa paikassa sama kone muuttuu lelukoneeksi.

Samsungin minin ostin Marketista kun halvemmalla sain esittelymallin kuin tietokoneliikkeen samalaite.

Toki myydäänhän siellä tietenkin valmiskonepaketteja mutta läppärit on yleensä täysin samoja kuin muuallakin paikoissa.

• M-Kår
        Kalvahattula Maltta kirjoitti:

Mikä ero on samalla läppärillä ostetuna Marketista kuin tietokoneputiikista, siis miten läppärin laatu voi huonontua kun liike on eri?

Samsungin minin ostin Marketista kun halvemmalla sain esittelymallin kuin tietokoneliikkeen samalaite.

Toki myydäänhän siellä tietenkin valmiskonepaketteja mutta läppärit on yleensä täysin samoja kuin muuallakin paikoissa.

Marketeissa ajastajat ajastavat ne piloille.

Tietokoneliikkeestä voi tilata ihan oikeankin tietokoneen eikä lelua.

• Kalvahattula Maltta
        M-Kar kirjoitti:

Kyllähän ne kauppojen tädit ja sedät ei niitä kannettavien paketteja aukase ja virittele niitä huonoiksi, eikä myöskään tehtaantyöntekijät suunnittele täysin samasta kannettavasta huonompaa toiseen kauppaan kuin toiseen.

Tietokoneliikkeestä voi tilata saman koneen kuin ostaisi kaupasta.

Jänniä väitöksiä!

Kyllähän ne kauppojen tädit ja sedät ei niitä kannettavien paketteja aukase ja virittele niitä huonoiksi, eikä myöskään tehtaantyöntekijät suunnittele täysin samasta kannettavasta huonompaa toiseen kauppaan kuin toiseen.

Tietokoneliikkeestä voi tilata saman koneen kuin ostaisi kaupasta.

Jänniä väitöksiä!

Vittu mikä älykääpiö olet. Tietenkään sieltä ei osteta sitä samaa lelua.

• Jou stuuupid!!!
        M-Kar kirjoitti:

V*ttu kun sä olet tyhmä!

• Kalvahattula Maltta
        M-Kar kirjoitti:

Vittu mikä älykääpiö olet. Tietenkään sieltä ei osteta sitä samaa lelua.

Et sitten vaan käsitä.

Sama kone myydään monessa paikassa, kone on silti SAMA.

Et sitten vaan käsitä.

Sama kone myydään monessa paikassa, kone on silti SAMA.

Ja mitä sitten? Toisista paikoista voi valita jonkun muun kuin sen lelukoneen ja sitten se kone ei ole sama. Tämä nyt ei näytä menevän idiootille ymmärrykseen.

• Kyllä se siitä
        M-Kar kirjoitti:

Näin on. Minulla on tuttu kaveri joka on koonnut minulle monta tietokonetta ja helpdesk pelaa, sen kun soitan. Ja kone on hyvä. Tulee kestämään kauemmin kuin 3 v eikä mukana ole merkkikoneen (varsinkin läppärien) valmistajan sikamaisia virityksiä.

• Karvahattula Maltta
        M-Kar kirjoitti:

Ja mitä sitten? Toisista paikoista voi valita jonkun muun kuin sen lelukoneen ja sitten se kone ei ole sama. Tämä nyt ei näytä menevän idiootille ymmärrykseen.

Ei näköjään, mutta arvaa kelle!

En jaksa uudestaan ja uudestaan toistaa samaa asiaa mutta selvennetään vielä vähän.
        Otetaan nyt esimerkkinä vaikka matkapuhelin, sitä myy mone eri kaupat mutta edelleenkään se huippumalli ei muutu leluksi jos sitä myydään toisessa paikassa (suuremmissa tavarataloissa)

Kerroppa edes kerran mitä laitteessa muuttuu ja miten jos sitä myydään suuremmassa kaupassa, muuttuuko laite myös leluksi jos se myydään käytettynä huutokaupoissa?

• Karvahattula Maltta kirjoitti:

Ei näköjään, mutta arvaa kelle!

En jaksa uudestaan ja uudestaan toistaa samaa asiaa mutta selvennetään vielä vähän.
        Otetaan nyt esimerkkinä vaikka matkapuhelin, sitä myy mone eri kaupat mutta edelleenkään se huippumalli ei muutu leluksi jos sitä myydään toisessa paikassa (suuremmissa tavarataloissa)

Kerroppa edes kerran mitä laitteessa muuttuu ja miten jos sitä myydään suuremmassa kaupassa, muuttuuko laite myös leluksi jos se myydään käytettynä huutokaupoissa?

Kunnollisia tietokoneita ei pahemmin myydä missään Gigantissa. Jos haluat huippumallin niin se on sitten eri tietokone ja se tilataan eri paikasta. Idiootti nyt länkyttää siinä että tietokone on sama vaikka kokoajan on ollut puhe siitä, että ostetaan ERI TIETOKONE! Anttilassa on Acer ja tietokoneliikkeestä saa Panasonicin.Tajuatko tyhmä? Acer on lelu, Panasonic ei.

• Kalvahattula Maltta
        M-Kar kirjoitti:

Kunnollisia tietokoneita ei pahemmin myydä missään Gigantissa. Jos haluat huippumallin niin se on sitten eri tietokone ja se tilataan eri paikasta. Idiootti nyt länkyttää siinä että tietokone on sama vaikka kokoajan on ollut puhe siitä, että ostetaan ERI TIETOKONE! Anttilassa on Acer ja tietokoneliikkeestä saa Panasonicin.Tajuatko tyhmä? Acer on lelu, Panasonic ei.

Tajuan että esim Samsung ei ole lelu ja sitä myydään monessa paikassa.
        Puhun nimenomaan kannettavista joita edes sinä et itse voi kasailla.
        Nuo sun kauppas myy myös mainitsemiasi koneita ja suuremmat kaupat myy myös muita koneita, siis niitä jotka on isojen tätien ja setien koneita.

Ps. Elämässä pärjää hyvin haukkumalla muita, hah.

Tajuan että esim Samsung ei ole lelu ja sitä myydään monessa paikassa.
        Puhun nimenomaan kannettavista joita edes sinä et itse voi kasailla.
        Nuo sun kauppas myy myös mainitsemiasi koneita ja suuremmat kaupat myy myös muita koneita, siis niitä jotka on isojen tätien ja setien koneita.

Ps. Elämässä pärjää hyvin haukkumalla muita, hah.

"Tajuan että esim Samsung ei ole lelu ja sitä myydään monessa paikassa."

Samsung tekee leluja. Tunnistat lelutietokoneen siitä, että siinä on käyttöjärjestelmän nimessä joku Home Premium, Home Basic tai Starter ja Samsung tekee juuri tuollaisia leluja. Normaaleja tietokoneita tekee esimerkiksi Dell, Apple, HP, ZaReason, Panasonic, ARC, System76, Aleutia ja jne.

"Ps. Elämässä pärjää hyvin haukkumalla muita, hah."

No en minä voi sille mitään että olet tyhmä. Tee itse sille tyhmyydellesi jotain.

"Puhun nimenomaan kannettavista joita edes sinä et itse voi kasailla."

Ja kannettavia saa ihan normaalimalleja eikä mitään Home leluja.

• àhá!
        M-Kar kirjoitti:

Samsung tekee leluja. Tunnistat lelutietokoneen siitä, että siinä on käyttöjärjestelmän nimessä joku Home Premium, Home Basic tai Starter ja Samsung tekee juuri tuollaisia leluja. Normaaleja tietokoneita tekee esimerkiksi Dell, Apple, HP, ZaReason, Panasonic, ARC, System76, Aleutia ja jne.

No en minä voi sille mitään että olet tyhmä. Tee itse sille tyhmyydellesi jotain.

Ei se rauta miksikään muutu eri käyttiksillä. Käytä välillä sinäkin päätäsi jankkaamisen sijaan.

• Kalvahattula Maltta
        M-Kar kirjoitti:

Todistit jo viisautesi!

• àhá! kirjoitti:

Ei se rauta miksikään muutu eri käyttiksillä. Käytä välillä sinäkin päätäsi jankkaamisen sijaan.

Jaa siinä toinen pässinpää. Tietystikään käyttöjärjestelmä ei ole laitteiston osa vaan laitevalmistajat käyttävät näissä heikennetyissä lelukoneissa heikennettyjä käyttöjärjestelmiä kun sellaiset lelukoneet on tarkoitus myydä uusiksi mielellään heti takuuajan jälkeen. Jotta eivät tee persnettoa liian aikaisin hajoavilla koneilla niin näitä ajastetaan kolmeen vuoteen. Tietysti jotkut hajoavat aikaisemmin ja jotkut myöhemmin.

Kuinka pöljä täytyy olla että ei tajua näin yksinkertaisia asioita, että tietyt tietokonemallit tehdään heikoiksi leluiksi (tunnistaa helpoiten Home Premium, Starter, Home Basic käyttöjärjestelmistä tai sitten voi olla esim. Androidia), toiset mallit sitten on normaalilaatua ja ne tunnistaa siitä, että jos on Windows niin se on Professional tai Enterprise, ehkä Ultimate. Normaalikoneissa käytetään myös Mac OS X:ää, Solarista, Ubuntua, Red Hat Enterprisea, Susea yms.

Laadukkaissa koneissa sitten mainitaan sanoja kuten "teollisuus", "industrial", "rugged" tai puhutaan erillaisista MIL -standardardien läpäisyistä ja niitä käytetään myös sotilaskäytössä. Käyttöjärjestelmät vaihtelevat korkealaatuisissa koneissa. Teollisuuskoneissa on yleensä Ubuntu LTS ja läppäreissä Windows 7 Professional.

• ahaaaaaaa!
        M-Kar kirjoitti:

Jaa siinä toinen pässinpää. Tietystikään käyttöjärjestelmä ei ole laitteiston osa vaan laitevalmistajat käyttävät näissä heikennetyissä lelukoneissa heikennettyjä käyttöjärjestelmiä kun sellaiset lelukoneet on tarkoitus myydä uusiksi mielellään heti takuuajan jälkeen. Jotta eivät tee persnettoa liian aikaisin hajoavilla koneilla niin näitä ajastetaan kolmeen vuoteen. Tietysti jotkut hajoavat aikaisemmin ja jotkut myöhemmin.

Kuinka pöljä täytyy olla että ei tajua näin yksinkertaisia asioita, että tietyt tietokonemallit tehdään heikoiksi leluiksi (tunnistaa helpoiten Home Premium, Starter, Home Basic käyttöjärjestelmistä tai sitten voi olla esim. Androidia), toiset mallit sitten on normaalilaatua ja ne tunnistaa siitä, että jos on Windows niin se on Professional tai Enterprise, ehkä Ultimate. Normaalikoneissa käytetään myös Mac OS X:ää, Solarista, Ubuntua, Red Hat Enterprisea, Susea yms.

Laadukkaissa koneissa sitten mainitaan sanoja kuten "teollisuus", "industrial", "rugged" tai puhutaan erillaisista MIL -standardardien läpäisyistä ja niitä käytetään myös sotilaskäytössä. Käyttöjärjestelmät vaihtelevat korkealaatuisissa koneissa. Teollisuuskoneissa on yleensä Ubuntu LTS ja läppäreissä Windows 7 Professional.

Ubuntu? Anna mun kaikki kestää. Eipä kelpaa edes ilmaisena kuin alle %:lle, siis kaikki linuksit yhteensä.
        Älykkyyden puutteesi olet jo monesti näilläkin sivuilla todistanut.

• ahaaaaaaa! kirjoitti:

Ubuntu? Anna mun kaikki kestää. Eipä kelpaa edes ilmaisena kuin alle %:lle, siis kaikki linuksit yhteensä.
        Älykkyyden puutteesi olet jo monesti näilläkin sivuilla todistanut.

Linux kelpaa ilmaisena ja maksullisena, sehän on maailman suosituin tietokoneohjelmisto. Ubuntu sitten on aika normaali huippulaadukaissa teollisuuskoneissa tänäpäivänä: http://www.adlinktech.com/PD/web/PD_detail.php?cKind=&pid=853&seq=&id=&sid=

• PenDrive Linuks

Joopa joo " Linux on tikulla mutta image" Etkö ole koskaan kuullut pendrive linuxista? Se on sellainen pienenpieni pinviini softa jolla sen sun imagen saa laitettua tikulle niin että voit ajaa sitä Linuxia joko livevä suoraan tikulta tai halutessa vaikka asentaa sen suoraan siihen läppäriin. Eli et tartte mitää Demoneita ja alkoholia Linuxin kanssa ähläykseen.

• PneDivre Lniuks
      • Ei tule mitään

Eihän toi aloittaja saa ilman googletustaitoja toimimaan tuota tossa erikoispäivittyvässä miniläppärissään, ei ikinä.

• fffffuuffff

Tee boottaava tikku ja asenna suoraan siltä?

• Pneepaa poo

Tuo pendrive Linux tekee just sellaisen buuttaavan tikun. Ja siltä voi joko ajaa livenä tai asentaa suoraan.

• Aloittaja ei ikävä kyllä todennäköisesti tule toimeen minkään käyttöjärjestelmän kanssa.

• Old Skool

Minä tulen ainakin toimeen mainiosti Win7 x64 pro.n kanssa. Ja sitä ennen XP.n kanssa, ja sitä ennen 98se, ja 95, ja 3.11 ja aivan kaikkia ennen sharp 600MZ.n basicin kanssa jota edelsivät elektroniikka pelit mutta niitä ei lasketa.

• Pikku Maltu Karva

Hyppäsitkö C64 ja Amigan yli?

Harwinaesta hommaa.

• No sinä et olekaan aloittaja joten ei kiinnosta avautumisesi

• Jos olet

"totaalisen kyllästynyt jatkuviin päivityksiin uudelleenkäynnistys rumbineen"

Ota automaatttiset päivitykset pois käytöstä ja lataa päivitykset sitten kerta rysäyksellä kun sinulle sopii.

• 18

Ja ajele sillä reikäisellä järjestelmälläsi silloin kun et jaksa päivittää?

• IT-Guruko

Joo normaalisti en puutu tälläisiin lankoihin niin mitenkään, mutta kerta kiellonpäälle.

Sellainen juttu ensinnäkin, notta asenna sinne ite käyttiksen puolelle se alcohol 120% tai se daemon tools [suosittelen Deamon toolsia] ja pura se image tiedosto tasolle. www.google.com on kaveri.

Sitten toisekseen semmoinen juttu notta kun olet imagen virtuaaliseti aukaissut takas siihen normi tiedosto tasolle niin otat copy pasteen ne tiedostot sieltä, setup.exe jne sinne usb-tikulles.

Sitten määt tonne buuttivalikkoon [riippuen koneesta f8-f11] ja otat sieltä auki usb buutin, jollei koko kone edes tarjoa sitä niin sitten on bios asetuksista kii tai koko emo ei edes tue usb buuttia [melko epätodennäköistä]. No ku sitten olet aukaissut sen median tolleen niin se "pitäisi" alkaa itekseen raksutteleen sitä asennusta etiä päin.

Mutta varoituksen sana, jos tämä helppo prosessi männee jo ymmäryksen yli niin en suosittele free-os tasolle menemään. Winkkarista saa ihan perus asetusten avulla ihan toimivan pelin, varsinkin nämä uudet win7 homen ja proon. Että jos on vain päivitys välistä kiinni niin säädä hyvä mies ne asetuksen kuntoon ja pidä alkuperäinen winukka koneessa. On kuitenkin käyttäjä ystävällisempi kuin free-ossit normaalisitkkin.

Ite diggailen winkkaria justiinsa sen helpouden takia, töikseni joudun pyörittelemään vaikka minkälaista koodiviidakkoa välillä noiden free-os työasemien ja servedeiden takia.

1) Follow the steps
      2) Keep your os
      3) ?????
      4) profit

• eipä..

onnistu suoraan noin, siitä usb-tikusta on ensin tehtävä buuttava ja silleen siitä ei tule että sinne kylmästi kopsataan jonkun käyttiksen asennus-tiedostot.
        Mutta UNetbootin on se millä homma helppo hoitaa http://unetbootin.sourceforge.net/

• 28
        eipä.. kirjoitti:

onnistu suoraan noin, siitä usb-tikusta on ensin tehtävä buuttava ja silleen siitä ei tule että sinne kylmästi kopsataan jonkun käyttiksen asennus-tiedostot.
        Mutta UNetbootin on se millä homma helppo hoitaa http://unetbootin.sourceforge.net/

Tällä minä tein, ei mikään amerikantemppu ollut eli onnistuu keneltä tahansa.

• ap

Palataanpa vielä tähän samaan.

Kyseessä siis Samsung N210 miniläppäri,jossa käyttiksenä Win 7 Starter.

Kyseiseen käyttikseen EI VOI ASENTAA DAEMON TOOLSIA TAI ALCOHOL 120-OHJELMAA.

Ne ei vaan asennu,vaan herjaavat,että käynnistä kone uudelleen asennuksen jälkeen.
      Se on yks vitun sama boottaako,eli ei,ohjelma ei asennu.

Osaan kyllä osoida levyn,asentaa käyttiksen uudelleen,jne,jne,mutta tuo Win 7 Starter on ihan omanlaisensa,johon nomi seiskan ohjeet ei toimi.

Esim.taustakuvan vaihto ei toimi siten,että valkkaat kuvan ja valitset,että "aseta työpöydän taustakuvaksi"
      tuo ei starterissa onnaa,mutta minulta se siltikin onnistuu,joten tyhjäpäät,joilla kyseistä käyttistä ei ole pitäkööt turpansa kiinni.

tuolla käyttiksellä ei ole mitään yhteistä pöytäkoneen seiskan kanssa.

• Korjaajallle

Korjaamoon ?

• SNÖÖ

1. Windows 7 sisältää valmiin kahden napin painalluksella polttavan .ISO systeemin.
      2. Laita levy sisään.
      3. Siirrä .ISO tiedosto työpöydälle.
      4. Oikea klikkaa tiedostoa
      5. Paina sitä polttonappia mikä taitaa olla siinä toisena koko valikossa.
      6. Paina "Aloita Poltto" nappia.

Saat noin pienellä vaivalla poltettua .ISO tiedoston levylle automaattisesti boottaavaksi. Sama pätee XP, Vista, W7, Ubuntu yms.

- Red.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      51
      6976
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      688
      3039
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1300
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      98
      1281
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1275
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1164
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1160
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1130
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1022
    10. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      210
      999
    Aihe