Pitkän työttömyyden jälkeen aloitin työt 3kk sitten. Muutto toiselle puolelle suomea tuli eteen ja kaikki ystävät/vanhemmat jäivät vanhalle paikkakunnalle. Pari kuukautta muuton jälkeen vuokranantaja purki vuokrasopimuksemme (tätä asiaa selvitetään vielä), jonka jälkeen tuli taas muutto eteen. Raha-asiat ovat vaivanneet ja töissäkin saa niskaansa vain jatkuvaa painostusta, että "pitäisi olla nopeampi" ja asiakkaat ovat alkaneet valittamaan työni jäljestä. Tämä on nyt siis johtanut siihen, että olen saanut ns. työnjohdon puolelta p*skaa niskaani piilov*ttuilun ja huutamisen muodossa. Viimeiset puolitoista viikkoa olen kärsinyt unettomuudesta, olen siis saanut nukuttua vain 1-4 tuntia yössä ja herännyt jokaiseen pieneen kolahdukseen.
Töiden lisäksi minun YKSIN pitäisi jaksaa tehdä kaikki kotityöt ja jos työt ei ole tehtynä, niin saan mieheltänikin pelkkää huutoa.
Eilen mittani tuli täyteen. Pääni oli tyhjä, kuin Haminan kaupunki ja en jaksanut enää pitää kaikkea p*skaa sisälläni. Kokopäivä meni itkiessä ja oksentaessa. Yöllä nukuin ehkä sen hurjat 2 tuntia ja aamulla olisi pitänyt klo. 04.00 lähteä töihin - en pystynyt siihen. Työnjohdosta yritettiin soitella - en vastannut.
Pelkään työpaikkani puolesta. Olen siis siivoojana ja normaaleja kohteitani ovat olleet kerrostalojen rappukäytävät ja yleiset tilat. JOUDUTTUANI siivoamaan myymäläkohteita tämä kaikki alkoi.
Olenko tosiaan henkisesti niin heikko, etten kestä asiakkaiden palautteita ja työnjohdon v*ttuilua? Yritän tehdä työni parhaani mukaan ja enemmänkin, mutta mikään ei kelpaa.
Ahdistus ja pahaolo on aivan suunnaton :(.
Pelottaa
NäinMeillä
0
90
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374985Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5081614Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77933
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53911- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50783Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728