Minne kalat kun ei voi pitää??

Mieluummin hengissä-

Olen miettinyt minne ihmiset joiden jostain syystä täytyy luopua akvaariosta saavat kalat annettua, itselläni on akvaario ja jos se menisi rikki en voisi hankkia uutta, enkä pystyisi tappamaan kalojani, niihinkin kuitenkiin tykästyy lujaakin.

Miten ihmiset jotka luopuvat akvaarion pidosta saavat kalansa hengissä, kaikki eläinkaupat eivät ota niitä vastaan, tai jos jää kuolinpesä jossa on akvaario eikä sille löydy ottajaa/hoitajaa..

Olisi hienoa jos jossain olisi paikka minne kalat voisi antaa elämään, ajatellaan vaikka jokin botanian tyyppinen paikka jossa kasvatetaan erilaisia kasveja jotka vaativat erilaisen ilmaston, siellä on jo perhosia sekä papukaijoja, ihana olisi jos joku vastaava paikka missä on muutenkin katseltavaa rakentaisi suuren akvaarion kaiken keskelle jossa olisi kaloille tehtynä luonnollinen ympäristö ja tilaa olisi todella reilusti, tällaiseen paikkaan voisi antaa kalansa elämään rauhallista elämää muiden sinne annetuiden kalojen kanssa, tilaakin olisi niin paljon että mahtuisi erilaiset lajit olemaan rauhassa siellä.

Itse näkisin että tuollainen suuri akvaario olisi osin vetonaula muiden ohella, olisi kaunista katseltavaa kun erilaiset kalat olisivat tuomassa omaa elämäänsä sinne.

2

1767

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fish KING

mielestäni kannattaa jälleen myydä lemmikkejään toisille harrastajille, parvikalat saisivat ja pääsisivät suurempaan parveen jotkut suureksi kasvavat ongelma lajit voisivat löytää suuremman akvaarion, esim, aquawebin kuin tämänkin palstan kautta voi myydä kaloja uusiin akvaarioihin toisille harrastajille. Jos nyt vain käy niin etteivät jotkut kalat löydä kotia on niiden lopettaminen valitettavasti ainoa keino päästä niistä eroon 8(

• ;))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2653
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2604
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1530
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe