Millasia kokemuksia ihmisillä on vapaaehtoistyöstä eläinten/luonnon parissa ulkomailla?Olen tässä ja jonkun verran tutustunut eri vaihtoehtoihin, mutta tuntuu etten löydä mitään sellaista mikä kestäisi vähän pidempään (noin kuukaudesta puoleen vuoteen) ja olisi silti halpa ja joka nimenomaan olisi eläinten ja luonnon parissa. Lisäksi olen miettinyt, että kuinka täydellinen englanti tarvitsee olla varsinkin jos lähtee jonkun ulkomaalaisen järjestön kautta?
Että jos voisitte kertoa vaan kaikkea infoa ja kokemuksia mitä tiedätte. kiitos. :)
P.S
onko muita jotka ovat harkinneet samaa? Sillä jos olisi matkaseuraa nii tuo lähtökynnys saattaisi vähän pienentyä. :)
vapaaehtoistöihin ulkomaille eläinten/luonnon pariin
3
300
Vastaukset
- natsu^^
Ite oon kyl menossa ulkomaille ja oon kyllä harkinnu tota vapaaehtoistyötä, nimenomaan eläinten paris :) Kerrotko mailiosottees, niin kerron lisää..
- mey-
maria.t@luukku.com
- liipu
Kertokaa täälläkin vielä lisää, että oletteko löytäneet luotettavia ja hyviä kohteita. Itsellä olisi tarkoitus lähteä syksymmällä vapaaehtoishommiin ja nimenomaan avustustyö eläinten parissa kiinnostaisi! Omat löydökseni eläinten suojelun parissa tapahtuvista vapaaehtoistöistä kun vain ovat vaikuttaneet tuhottoman kalliilta... ja myös liian lyhyiltä, pidempiaikaisia on vaikea löytää, eikö? Että vinkkejä kehiin jos sellaisia on :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692683
- 632624
- 681772
- 241607
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151382
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106