Olen suht tuore golfari, joten miten sen tasoituksen saa lopulta laskettua?
Eli voinko pelata pelkkiä 9 reikäisiä ja palauttaa kortin josta sitten lasketaan tippuuko tasoitus?
Täytyykö aina pelata ryhmissä, jotta kortin voi palauttaa?
Onko kenttien sääntöjen vastaista mennä pelaamaan kentälle aamuyöstä 4-5 aikaan? Tuohon aikaan tuskin on paljoa pelaajia kentällä, joten voisi rauhassa harjoitella pelaamista ilman sen kummempia paineita.
Luonnollisesti jäsenyys ja green card on.
Muutama kysymys
2
240
Vastaukset
Kortin jättäminen edellyttää, että "merkitsijä" (pelikaveri) allekirjoittaa sen. Kyllä mä kävin kerran Vuokatissa pelaamassa keikan jälkeen yöllä, tiiaika taisi olla 02:30 tai sinnepäin. Kentästähän se kiinni on, miten aikataulunsa laativat.
- sääääkkkiiii
Voit pelata vain 9 reikää, mutta kun tasoitus on 18,4 tai sen alle, niin vaaditaan 18 reijän kierros tasoituksen muuttamiseen.
Kun pelaa vain 9 reikää, niin se kone laskee taka ysille automaattisesti 18 bogeypistettä.
Periaatteessa aina tasoituskierroksella pitäisi olla mukana vähintään yksi pelaaja, joka allekirjoittaa kortin.
Moni kenttä tarjoaa pelioikeuden omaaville pelaajille mahdollisuuden pelata kierroksia klubin aukioloaikojen ulkopuolla, mutta vieraskentällä se ei oikein ole mahdollista maksujen takia. Ainahan nämäkin voidaan sopia ja maksaa esim etukäteen greenfee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422234- 251813
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271445- 1091274
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!151259- 181035
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71954Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107874Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333853Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad74846