Martina Aitolehti!!

Harrettu

19

2584

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koliskoja

missä listalla tai tilasossa on kärjessä?? Minä en sellaista tietoa löytänyt!
      Blogissaan taas kehuu viikonlopun ihanuudesta uuden toyboyn kanssa, mutta missä lapsi???? Taas nakattu jonnekkin vieraiden hoitoon, että itse voi rellestää ja juhlia. Erittäin outoa vanhemmuutta, eiks kuuluis itse hoitaa pentunsa kuin ei työtkään liikaa paina. Mä en laske työksi hieronnassa tai shoppaamassa juoksuja

• ....................

Martinan äiti oli taas hoitamassa Victoriaa. Jatkuvastihan se mummi näyttää olevan Ruohiksessa tytön kanssa. Enemmän kuin omat vanhemmat.

• huolehtis akarastas

viimeinen blogi; ***vietin päivän lapsen kanssa, kun olin kasvohoidossa, kampaajalla, studiossa ja kuntosalilla, se olikin lapsiparkissa!! **
        Eli onko nykyään sellasta ett pentu viskataan tavaratalon tai puiston vahdille ja itse liihotellaan vapaana missä milloinkin???

• lapsen kanssa
        huolehtis akarastas kirjoitti:

viimeinen blogi; ***vietin päivän lapsen kanssa, kun olin kasvohoidossa, kampaajalla, studiossa ja kuntosalilla, se olikin lapsiparkissa!! **
        Eli onko nykyään sellasta ett pentu viskataan tavaratalon tai puiston vahdille ja itse liihotellaan vapaana missä milloinkin???

Ei kaikki osaa hoitaa lapsia.

• ansci

No ei helkatti, sen "lauluhan" on häivytetty jonnekin koneellisen musasotkun taustalle. Kyllä jos on lahjoja laulajaksi, se näkyy jo aiemmin. Tällainen wannabeejulkkis vaan saa jostain idiksen, että hei, nyt mä oonkin laulaja, mutta ei se niin vaan mee. Usko jo Mara, voit kyllä laulaa kotitarpeiks, mutta artistiks sust ei oo.

• Kyllä ne rahat shoppailuun pian loppuvat ja tuskin tämä uusi toyboy kovin kauaa jaksaa vanhaa naista kattella.

• Bruno B

Ketä kiinnostaa, lol

• Ryynanen

Ei ketään.

• Hyvää Juhannusta!

Mua ei tuollaset marttinat nappaa, marttina sitä marttina tätä, eipä tuollainen anna ihmiselle yhtään mitään.

• Aikansa kutakin...

Olen Kanssanne samaa mieltä.

• kkORSU

Martinan nimi pitäis olla Valelehti eikä Aitolehti.
      Niin valetta ja paskaa täynnä. Aattelee vaan seuraavia nahkapöksyjä ja timanttisormuksia, ja et jos seuraava lapsi tois vielä lisää julkisuutta ja rahaa.
      OIKEESTI SE EI VÄLITÄ KESTÄÄN MUUSTA KUN ITSESTÄÄN JA ULKONÄÖSTÄÄN !

• Propsituoitu?!

Kukahan tuo nainen on ja onko suomalainen? Oli tatuointeja, joten ajattelin, että on joku ulkolainen prostituoitu ja joku laulaja?

• Eedward

Tosi lapsellinen tapaus :D

• PA kollinen

Onkohan iken tallissa?

• inhoan sitä

Oksettaa joka kerta kun näen naisen kuvan jossain. Se leikelty miesmäinen ulkomuoto. Sitäkin pahempaa on luonne. Tyrkkää jopa lastaan taukoamatta Seiskaan, ihan kammottavaa. Miettikää miten äiti voi noin varastaa pienen lapsen yksityisyyden, voisin todella oksentaa. Kehtaa vielä miettiä seuraavaa lasta jonkun kanssa, kun ei hoida ensimmäistäkään ja hirveän elämän järjestänyt pienelle tyttölapselleen. Tytön pakko hillua Seiskassa taukoamatta.

• niimpä tietysti

Mistäs tiedät jos Seiskasta tulee tytönkin työnantaja, heh

• kiitos paljon
        niimpä tietysti kirjoitti:

Mistäs tiedät jos Seiskasta tulee tytönkin työnantaja, heh

Seiska uutisoi Martinaa nykyään melkoisen vähän, vain itsensä kirjoitusvirheitä pursuva ja erikoisen huonolla äidinkielellä kirjoitettu ns blogi julkaistaan! Päiväkirjan anti lukijalle olematon, useiten kehuskelee salilla tai shoppaamassa käyntejä tai manikyyrissä/kasvohoidossa löhöilyä. Mutta, Iltalehden kanssa ehkä tehty uusi diiili, paljon juttua ko naisen olemattomasta laulajan urasta!
        Toki ymmärrän että sponsoreitaan tulee mainostaa, mutta liika on liikaa kerjätessäkin. Saman sisältöiset, liian usein julkaistut mainostarinat vie uskottavuuden paremmaltakin artistilta, saatikka Aitolehden tasoiselta yrittelijältä.

• hönö ja köyhä

Splash it again

• ratsja

kaakeli malli on mara huusin kuvaaja että viitsii keski-ikäinen sammuva julkkis

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7300
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      738
      3551
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      356
      1887
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      164
      1805
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      85
      1435
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1391
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1290
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1247
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1241
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1154
    Aihe