Eli tässä uusi ilmoitus vanhan poistetun tilalle ettei kukaan luule että miitti peruttu =)
Ehdotuksena olisi että klo 15.00 kokoonnuttaisiin siinä kauppatorilla HSL:n lautan nurkilla.
Jos jollain on intoa mölkylle tms ottakaa mukaan tai saa keksiä päivälle muutakin pikkuohjelmaa =)
Suomenlinnassa "pelipaikkana" vanha tuttu nurkkaus (jos joku tietää paikalle "virallisen" nimityksen niin infoa) ja uudet tulokkaat kyselkää reilusti lisätietoja ja tarvittaessa (esim. myöhemmin) paikalle saapuvat voi pyytää puh.numeron allekirjoittaneelta että löytää perille/tullaan vastaan =)
Suomenlinna 30+ la 23.7
15
922
Vastaukset
Olisin tulossa mukaan:o)
mä tuun iha varmasti mukaan....
Saattaa olla et tuun käväsee jos kerkeen.
- sadesky
ehkäpä voiski...katotaan nyt...tilanteen mukaan...
katsotaan tilanne jos ja kun tuun paikalle :)
- hhiuyiuyiuh
Mitäs Dallasiin kuuluu?
- tuttujannu
jaahas.. tällähetkellä olo on se että en lähde mut mieli voi muuttua.. kivaahan siel on ennenkin ollu.. :-D
Lautta lähtee tästä
http://maps.google.fi/?ll=60.167355,24.955696&spn=0.001369,0.003868&t=h&z=18
Pelipaikka on tässä, heti tuon Susisaari sanan yläpuolella?
http://maps.google.fi/?ll=60.1426,24.986504&spn=0.004417,0.008025&t=h&z=17
Ja en tule!http://www.suomenlinna.fi/files/436/Osoitekartta.jpg
onkos se paikan tarkka numero tuo numero 46 jossa ollaan?Ehkäpä mäkin pyörähdän siellä.. eli jos tuun niin tuun ja jos en tuu niin sitten en kans tuu.
olen tulossa:)
Mull o semmonen päähänpisto ett kai munki joku miitti pitää nähä iha selvinpäin ... ainaki alku :P
Ja mä oon aina vaan niin pelkuriparka etten uskalla tulla.. Ainaskaan lautalle :D
en pääse. Valitan. Jotkut tietävät, miksen.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih567207Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7193370Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1481650Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2781530- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841351- 911240
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2331173- 811134