Oon menossa reilailee, mitkä maat kannattais jättää pois?

tildaaa

Voi valita vaan 10 maata tällä lipulla, mitkä 9 maata kannattais jättää pois?

Alankomaat (ehdoton)
-----------------------
Ruotsi
Bosnia-Herzegovina
Bulgaria
Espanja
Iso-Britannia
Italia
Itävalta
Kreikka
Kroatia
Puola
Ranska
Saksa
Serbia
Slovakia
Slovenia
Tsekki
Unkari

Mua kiehtois kyl Puola ja sit Bulgaria sen rantojen takii =) Ja sit toisaalt oon aina halunnu käydä Lontoossa.. Mut tosiaan, mitkä maat kannattais jättää pois? Haluisin tutustuu ihmisiin ja seikkailla, mitkä maat ois niihi sopivii? :D

3

295

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tikjh

Siis jos Alankomaat on must, niin sitten Iso-Britania ja Ranska, Belgia ja
      reissaaminen samalla suunalla on järkevää ja mielekästä. Ei samaan reissuun Bulgariaa, sinne junamatka on helvetillisen pitkä.
      Aina kannattaa keskittyä samalle suunnalle, jos tosiaan on tarkoitus tutustua ihmisiin, eikä vaan istua hikisissä junissa. Oon mennyt suoraan Ateenaan Euroopan halki junalla enkä suosittele. Tsin olin sit koko kk Kreikan saaristossa.

Seikkailla voit missä vaan, mutta liialla junassa istumisella ei kannata itseään puuduttaa.

• tiilda..

Okei mut en haluis tuhlata Belgiaan aikaa koska se ei kiinnosta mua suoraan sanottuna. : D Mut oon alaikänen, ni mä joutusin menee Isoon-Britanniaan lautalla (tol interrail kortillahan saa 50% alennusta lautalla muistaakseni), mut voiko alaikänen matkustaa yksin lautalla? :/

• tikjh

Juu, en tarkoittanutkaan , et Belgiaan on mentävä, vaan valitse sellasia maita, jotka ovat lähekkäin, jottei kaikki aika mene junassa istuessa ;-)) Kun reissaat samalla puolella Eurooppa, näet paljon kivoja kaupunkeja, etkä vain juna-asemia.

Sun kannattaa tarkista noi lautta-asiat netistä etukäteen, mut ne lautat on tosi lyhyitä, eikä oo mitään ruotsinlaiva-rymy paikkoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2872
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2743
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1812
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1629
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1580
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      18
      1464
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1287
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1239
    Aihe