Ei osaa tän paskajengin junttifanit käyttäytyä. Ei jääkiekossa, eikä jalkapallossa. http://www.iltalehti.fi/jalkapallo/2011062213939391_jp.shtml?ref=kn
Ei osata ei.
5
66
Vastaukset
- miää
Kusipäitä löytyy joka jengin faneista. Ja eihän se oo varmaa että ovat HIFK-faneja. Mun mielestä sun kannattais ottaa parempi asenne. Suhtaudu hyvin järkeviin faneihin, vihaa vaan tappelunhaluisia. Mulla ei oo ainakaan mitään ongelmaa esim. fiksujen jokerifanien kanssa, mutta niitä tappelunhaluisia kommunisteja halveksun.
- kölli oli melko
Kommunisteja? Mitä tarkoitat? Oletko meedio,että niputat kaikki samaan ,ei olet tyypillinen Hifk urpo jolle tekis hyvää saada turpa.
- miää
Heh, itsehän sä niputat kaikki HIFK-fanit samanlaisiksi "urpoiksi".Mä en niputa. Heitto heittona, vaikka onkin totta että kaikki jotka asuu tuolla Itä-Helsingin paskaisissa lähiöissä on satavarmasti kommunisteja. Ja mistä Hjalliksen pellelauma tulikaan? Ja sä taidat olla yksi heistä, kun oot noin innokkaasti turpaan antamassa? Mä en ainakaan ihannoi jotain vitun fanitappeluja. Itsepuoulustus on eri asia, vaikken sitäkään varsinaisesti ihannoi.
- 25
muistaisin viime kaudella lukeneeni valtakunnallisista lehdistä ainakin kolme kertaa, että SM-liigassa oli ollu fanien toimesta tappeluja. Ja minkähän jengin fanit oli joka jutussa mukana? olisko ifk?
- miää
2 kertaa. Joo, toisessa oli HIFK:n "mukafaneja", jotka ei kato lätkää ollenkaan vaan haluaa tapella. 1 kerta johtui siitä, että jokerifanit haastoivat vitutuspäissään jonkun tappelevan pelleporukan tappeluun hävityn talviklassikon jälkeen. HIFK antoi kritiikkiä narreille sekä niille omilta riveiltä tapenneille, kun taas narrit antoi kritiikkiä vain meille. Toinen kerta ei liity HIFK:hon mitenkään. Se vain tapahtui HIFK:n hallissa, kun Blues-fanit rupesi rähinöimään hävityn 3. finaalin jälkeen. Paikalla olleena tiedän kyllä mitä kävi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395130Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5131689Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738