moi eli kysyisin mikä kameroista olisi hyvä kuvaamaan esim. keihäänheiton tekniikkaa, eli hidastettuna, hinta luokka olisi hyvä olla 200-500e, on sama onko kamera järjestelmä vai video.
slow motion
3
165
Vastaukset
- senttugee
En tiedä kamerasta, eikä sillä sen kummempaa väliä olekkaan, mutta Dartfish ohjelma kannattaa hankkia! Se sopii täydellisesti taidon analysoimiseen, omia suorituksia saa hidastettua, vertailtua kahta suoritusta vierekkäin, laskettua aikaa esim askelkontaktin kestoa sekä kulmaa, esim missä kulmassa keihän lähtee lentoon.
En tiedä mistä ohjelman saa, googlaa. Olen itse käyttänyt Dartfishia koulussa ja onnistuin hyvin hidastamaan ja analysoimaan korkeushyppysuoritusta joka oli kuvattu ihan tavallisella digikameralla.- slow mo
kameralla nimenomaan on väliä, sillä jos hidastaa 30 kuvaa sekunnissa vaikka puoleen, niin kuvasta tulee jo silloin tökkivä. jos haluaa katsuo hyvin keihäänheittoa hidastuksessa, niin kannattaa ostaa kunnon kamera, jolla saa hidastusta. itse käytän Casio EX-ZR100 kameraa, jolla saa jopa 1000 fps, mutta vähempikin riittää. itse kuvaan tenniksen lyöntejä sillä ja hyvin näkyy :) tässä vielä pientä linkkiä, mihin kamera pystyy: http://www.youtube.com/watch?v=oohYWWX6QzM ja välkkyminen johtuu loisteputkista, jotka välkkyvät. ulkonahan mitään välkkymistä ei ole. PS. hinta on sellaisen 200-300 euroa riippuen kaupasta
- redtube
jos nyt et ole jo kameraa kerennyt hankkimaan niin soita rohkeasti jollekin keihäsvalmentajalle, ihme on jos eivät auta miestä mäessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738