Olen vasta 15v, mutta haaveilen joskus pääseväni lentäjäksi.
Minkälaiset mahdollisuudet on päästä lentäjäksi, en ole mitenkään erityisen hyväkuntoinen, mutta en huonokuntoinenkaan.
Koulutus on kallis, eikä omaa rahaa löydy sitä 10 000€ millä pääsisi valtion tukemaan lentäjäopistoon. Onko mitään mahdollisuutta saada sitten myöhemmin opiskelijana tuollaista lainaa, vai pitääkö rahat todella löytyä omasta takaa?
En näistä asioista paljoa tiedä, mutta unelmien ammatti houkuttaa..
Kuinka lentäjäksi
1
229
Vastaukset
- Lentskarimies
Kaupallisissa lentokouluissa lupakirja maksaa n.100 000 euroa, joten valtion tukemalle kurssille pääsy olisi lottovoitto. Suomi on nyt pullollaan työttömäksi valmistuneita lentäjiä, joten kannattaa seurata tilanteen kehittymistä.
Liity ilmailukerhoon, lennä lupakirja, pidä silmät ja korvat auki ja kerää paljon kuppilatiimaa oikean lentämisen ohella. Nauti siitä ajasta mitä vietät ilmailuharrastuksen parissa ja käy lisää kursseja ajan kanssa. Viimein huomaat olevasi lentäjän ammatissa kun kovasti yrität. Toki ikää on ehkä tullut siinä samalla 10 vuotta lisää, mutta olet myös kasvanut valtavasti henkisesti sekä taidollisesti lentäjänä.
Kaikki kuitenkin riippuu omasta tahdostasi ja kiinnostuksen säilymisestä. Onneakin tarvitaan matkalla......tämä olis mun resepti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953323
- 883063
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201903- 681882
- 381837
- 211731
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341419Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91329- 481327