Olisiko ketään sellaista joka haluaa lapselleen vara mummin, rakastan lapsia ja haluaisin sellaisen pienen 3-7 vuotiaan vara mummiksi. Vielä parempi olis jos lapsella ei olis mummia tai jos on, ei välitä tai asuu kaukana ettei voi olla lapsen kanssa. Vaikka olis yksinhuoltaja, sais apua samalla myös lapsen hoidossa jos haluaa käydä välillä yksin asioilla tai levätä. Rakastan lapsia täällä olis vapaa mummi jollekin pikkuiselle. Ota yhteyttä tähän viestiin jos kiinnostaa, olen todella luotettava ja lapsi turvassa mun luona.
täällä vapaa mummi
5
241
Vastaukset
- ????????????
Missäpäin Suomea?
- mummin kulta
Asun eteläkarjalassa, missä päin vastaaja asuu. Oliskos siellä tarvetta varamummille. Odotan innolla vastausta jos vaikka siellä olis kaipaamani mummin kulta, lapsi joka tarvii mummia ja mummi joka kaipaa pientä, joka saa sanoa mua mummiksi.
- ....................
Onko varamummeilla jotain yhdistystä tms. virallisempaa paikkakuntakohtaista toimintaa? Ap. voisi johonkin sellaiseen ottaa yhteyttä ja vastaavasti jonkun sellaisen kautta varamummia tarvitseva saisi luotettavampaa apua. Näin netin kautta en uskaltaisi heti luottaa varamummiin....
- mummin kulta
En tiedä onko sellaista olemassa, kai jokainen voi luulla vaikka mitä, kun lukee tälläisen ilmoituksen, eikä välttämättä ota yhteyttä, koska maailma on paha ja tehdään vaikka mitä. Olen kylläkin Jeesukseen uskova ja rakastan kaikkia ihmisiä, en vois tehdä kenellekään mitään pahaa. Luulin löytäväni tätä kautta mahdollisesti lapsen joka tarvii mummia. Rakastan lapsia ja olisin halunnu auttaa pientä rakasta Jumalan luomaa ja olla hänelle todella mummi, rakastava ja hellivä niinkuin kaikkien lasten pitäis saada rakkautta ja hellyyttä. Kai mun pitää etsiä toista kautta pikkuinen jolle saan olla mummi.
- vitun homo
tommoseen voisi ampua/vetää turpaan haluat vaan tappaa lapsia saatanan pedofiili eihän niitä kaappauksia ikinä tapahdu tässä esimerkki http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=3&t=10116&start=0
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1013184- 1471993
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä351962- 1041951
- 1211763
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161679- 851607
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2871433- 1231351
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241210