Tässä on teille herätys juopporentut suomalaiset. Miksi kännäilitte taas juhannuksena? Lapset olivat suunniltaan pelosta, kun vanhemmat vetivät nuppinsa täyteen muuttuen mukavista isistä ja äideistä käsittämättömiksi olioiksi, joilla ei ole järjen hiventäkään jäljellä. Jälkeenpäin vain naureskelitte töppäyksillenne, vaikka aiheuttitte lapsillenne pysyviä henkisiä vaurioita. Ihannoitte yhä viinaa, vaikka se on vienyt itsenne ja sen mukana läheisenne turmioon. Annan vain yhden neuvon. Lopettakaa viinan juominen kokonaan. Ei pisaraakaan enää, sillä alkoholistille tippakin on liikaa, mutta saavillinen liian vähän. Olut ja lonkero sisältää ihan sitä samaa alkoholia kuin väkevä viinakin.
Herätys juopot
31
138
Vastaukset
- kovaa on
Kohta joutuu aloittamaan treenit
- Ilmat lämpenee
Vielä kerkeät parille oluelle terassille. Rentoutuisit sinäkin välillä
- wanha doku
Nälkä lähtee syömällä ja AKKA juomalla......................
Raittiina jo 7v - 16+4
miks sitä pitää vetää kakasinkäsin? voi ottaa ihan hyvin sen saunakaljan.
- Anonyymi
Pese kätesi ku oot saunassa, Pyhä vesi vasta sitten kurkusta alas
- --!--
Just nii..mitäpä sitä hullua päätä enää viinalla sekoittamaan.
- kahvionhuume
Kahvi on myös huumausaine, eli vaarallisempi kuin kalja esim.
Erään kertoman mukaan kahvi voi myös aiheuttaa ääniä päässä, kuten LSD. - ex doku doku tralla
juoppo ei voi ottaa saunakaljaa,,,mutta onneksi suurinosa osaa ( kai ?) käyttää etyylijohdannaisia sivistyneesti !
Juoppo on juoppa vaikka ei joisikaan tauti on puhjettuaan koko loppuelämän pituinen......- lopettanutviinan
Oikeista maltaista tehty hedelmäisen makuinen oma kotikalja on hyvää nam :)
Lähestulkoon kokonaan olen lopettanut viinan käytön, pehmeämpiä juomia vain juon, kaljaa lähinnä, on hyvä juoma.
Ihan omasta tahdosta lopetin viinan juomisen kun huomasin että aina kun aamulla herää niin oli viinalasi vieressä... ei tullut elämästä oikein mitään. - selvinpäiten~
lopettanutviinan kirjoitti:
Oikeista maltaista tehty hedelmäisen makuinen oma kotikalja on hyvää nam :)
Lähestulkoon kokonaan olen lopettanut viinan käytön, pehmeämpiä juomia vain juon, kaljaa lähinnä, on hyvä juoma.
Ihan omasta tahdosta lopetin viinan juomisen kun huomasin että aina kun aamulla herää niin oli viinalasi vieressä... ei tullut elämästä oikein mitään.ryyppäsin 20 vuotta siis olen ollu humalassa 20 vuotta.
en silti ollut mikään alkoholisti. meikällä on tahtoa, itsekuria ja itsetunto.
sitten aattelin, aikansa kutakin, kännit on koettu. se oli vaan harrastus.
lopetin sen harrastuksen jo yli 10 vuotta sitten.
ei siinä tarvita hokkus pokkuksia ei paasaamisia. ei uskoa ei akkaa - ei mitään.
nyt harrastan muuta joutulaisuutta.
- ja,
ilo ilman viinaa on teeskentelyä
- hah hah.
ilo viinan kanssa se vasta onkin teeskentelyä varsinaista yliammuntaa joka suuntaan. surkein näky mikä on on känninen.
- Toipuillaan
Örvelsin ja sekoilin, myönnetään. Kaksi kaljaa meni torstaina kurkusta alas ja jälki oli sen mukaista. Kaduttaa.
- Antikaravaanari
5 A-olutta illan myöhäistunteina telkkua katsellen ottelin. Itse olen kerran tempaissut kovan pöhnän lapsen nähden ja lapsi sanoi että iskä joi outojuomaa. Sen jälkeen en ole ottanut muutamaa olutta enempää eikä lapsi ole nähnyt iskää koskaan enään juovuksissa.
Olet aivan oikeassa tuossa huolessasi lapsista jotka joka viikonloppu ihmettelevät pallogrillien kanssa örveltäviä karavaanarietutelttojen sankareita. Itsellä on mottona myös tuo ehdoton tipattomuus ja savuttomuus lapsen nähden.- Anonyymi
Pääset sitte ryyppää, kun lapsesi ovat aikusia
- Kumma Sälli
Olen kyllä takuulla juonut omanosuuteni kaikenlaisista viinatuotteista mutta nykyään en viitsi noita litkuja käyttää , tulee niistä semmoinen jysäri ettei mokomasta valiä !
Kyllä silti voin niin sattuessa ottaa pullon keppanaa tai wiskiä lasillisen mutta juomisen jatkaminen on omassa harkinnassani .
Eikö joillakin tosiaankaan ole selkärankaa , ihmetyttää tuommoine ,, - äo 156
vain luuzwrit örweltää..!
29 vuotta ilman alkoholia,olin silloin aika rappiolla,mutta alkoholisti ei voi ottaa ollenkaan,koska humalassa ei ajattele vaan tulee kaikki samat rappiotavat takaisin.
- Anonyymi
Moni selvä joutuu oleen rappiolla koko elämänsä kun on raitis
- tietoa on
...juuri näin...
- krööh tota
Hee... Kävin tuossa päivällä kaupassa ja suurin joukkio pyöri palautusautomaattien ympärillä. Joillakin oli kärryllisiä, joillain jätesäkillisiä pantteja muilla hiukan vähemmän. Tunsin itseni hiukan noloksi kun olisin halunnut palauttaa vain 3kpl 1,5 litran vissypulloa. Onneksi eräs armelias jolla oli ostoskärryllinen tölkkejä suostui ottamaan vaatimattoman saaliini lahjana huostaansa ja pääsin itse ostoksille.
Valtaosa kansasta on jo täysiä deekuja joille mäyris illassa on normaalia elämää.
"Kohtuukäyttäjät" oma lukunsa, deekuja yhtäkaikki mutta juopottelu naamioidaan erilaisin konstein tekemällä hienoja grogeja tai maistelemalla eri viini ja olutlaatuja. Tavoite ei kuitenkaan koskaan muutu.. on saatava känni päälle. Kukaan ei joisi noita sotkuja jos niissä ei olisi yhtään alkoholia.
Tunnen useita sekä "kohtuukäyttäjiä" että "juominen hallinnassa" hyypiöitä. Joskus kinailtuammme näistä termeistä vrt deeku ehdotin porukalle varsin helppoa koetta joka paljastaa denson armotta. Kokeessa "kohtuukäyttäjien" ja "juominen hallinnassa" ihmisten olisi ehdotukseni mukaan pitänyt olla juomatta pisaraakaan alkoholia 3 kuukauteen.
Yksikään ei suostunut tenukeppitestiin vedoten juuri tuohon juomisen halintaansa vaikka myös 3kk täysraittius on juuri sitä hallintaa. Hyvä, etteivät alkaneet lyömään kun epäilin, että jokainen heistä on tenukeppi joka ei ilman alkoholia kestä edes lyhyttä aikaa :)- hyvä hyvä.
:))) Ihan oikein sanottu, tenukepakoitahan ne on, väittäkööt mitä tahansa.
- tun,kielipuolet
uskokaa nyt saatana että Deeku on joko Arabi tai muu sellainen , vaikka pitzanleipuri, välimerenmaista !
Toku , Doku , Dogu ,Sprugi tai Spruku ,, on se nimitys millä tarkoitetaan Juoppolallia !
- arvaas kuka ?
eNITEN HAUSKUUTTA JAKA KANSALLE NS FIKSUT JUOPOT ( omasta mielestään ) jotka julkisesti " kehuskelevat " viinituntemuksillaan ja " hifistelevät " ostamillaan viinilaaduilla..
Nämä luentaaltaan arat luuzerit olettavan että heidän arvonsa jotenkin lisääntyy muiden silmissä kun he pikkurilli pystyssä kippaavat jotain "italialaista luumuviiniä " autuas ,kaikkivoipa -ilme kasvoillaan , jotka muistuttavat jo isontalon piimäleiliä ulkoisesti ( turvotusta )
Wanha osaa poimia joukosta aina tämän tason viini-pöhnä-luuzerit hehehehe ! - 4323332432
Kysy savolaisilta isänniltä ensin.hu
- Altzu !
viinipöhnä-juopot on kaikkein säälittäviä huuhailijoita.
ja säälittävin on itseään miehenä pitävä viininlitkijä joka on ulkoiselta olemukseltaan kuin NAVETTAKISSA.
PS : saa nauraa ! - korpisoturi )))))))
juopoilla menee viikko palautumiseen juhannuksesta ? koska fyysinen kunto on heikko ja heikkenee kaiken aikaa......... !
- Anonyymi
Parahultainen ryyppääminen kestää rapiat kolme viikkoa, rapula kolme
Tuntia hyvin lämpöisesä saunassa!
- Anonyymi
Keskiketterä siirtää mahhoo, iovemliksi
- Anonyymi
Mahtavaa. Juhannuksen aikaan yli 11 v sitten kirjoitettu aloitus. Olisi mielenkiintoista tietää, mitä aloittajalle kuuluu, ja ovatko jutun juopot lopettaneet latraamisen, vai mikä on tilanne? Tuskin kovin vanhoja, koska oli pieniä lapsia.
Olisikohan aloittaja hyvällä tuurilla kuulolla?
Ja PRRRRKKLE!, älkää muut tukkiko väittämään, että on aloittaja, jos ei ole. - Anonyymi
Olisit sinäkin ottanut muutaman, niin ei pääsi kiehuisi tuolla lailla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038192- 1105743
- 555171
- 2875168
- 773813
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481