Onko neitokakadu hyvä ensimmäiseksi linnuksi?Kertokaa niitten luonteesta. Paljonko Neitokakadu maksaa vuodessa? Entä kauanko ne elää? Pitääkö niitä ottaa 2 kerrallaan? Minkä kokoinen häkki? Entäs mitä virikkeitä/esineitä ne tarvitsee? kertokaa kaikki mahdollinen (= Mitä ne syö?
NeitoKakadu...?
3
101
Vastaukset
- kakadut<3
P.s Talossamme on myös kissa ja koira... haitttaako se? kissalla ei ole kovinkaan suurta metsästys viettiä, eikä se koskaan välitä koskaan tulla huoneeseeni... neitsikka pysyisi huoneessani ja pääsisi joka päivä vähintään kahdeksi tunniksi vapaaksi ( isoon ) huoneeseeni, OK? Olisiko uros parempi kuin naaras? Olen kuullut että naaraat " rääkyvät" joskus ärsyttävästi, onko se totta? Olen valmis uurastamaan neitsikan eteen ja siivoisin sotkut ( ne kuulemma heittävät kuokaa yms, lattioille)
- kakkasiakakaduja
Neitokakadu ei oo yhtään hyvä lintu/ötökkä. ihan rumia ja kelvottomia viskoo telkkarit lattialle kaiikki ja ainakin mä vihaan neitokakkaduja ne on ihan sairaan rumia
- kakadut<3
Ei ne oo rumia! Ne on kuule ihania MUN mielestä!! Älä ees kirjota tähän jos et tykkää neitsikoista!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682640
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096