Elokuvahan oli huippu! Katsoimme eilen koneelta ja kyllä nauratti. Nicholson oli jälleen kuin luotu "vinksahtaneeseen" rooliinsa.
Anger Management
6
516
Vastaukset
- noooh
Itse olin viha-terapian tarpeessa nähtyäni tämän leffan, pitikin mennä laittamaan rahansa moiseen soopaan. kaikin puolin surkea leffa, ainoastaan se lentokone-kohtaus sai edes hymyn huulille.
- onko
mut aina pitää löytyä niitä jotka ei pidä........................(
- flora
JUST samaa mieltä. oltiin ihan ällistyneitä kun oli niin käsittämättömän huono leffa!! trailerissa silloin näin sen lentsikassa tapahtuvan AINOAN hauskan kohdan ja menin halpaan ja vuokrasin. varovaisempi seuraavalla kerralla....
- elli
onko kirjoitti:
mut aina pitää löytyä niitä jotka ei pidä........................(
tästä leffasta kun on kyse niin saa paremminkin ettimällä ettiä niitä jotka tästä tykkää.suurin osa tajuu et toi on NIIN surkee leffa! en tajuu et miks se on tehty!!!koskaan en saa takasin sitä puoltatoistatuntia....
- afs
Nicholson oli ainoa hyvä asia koko leffassa. Oikeastaan ainoa kohta, joka jäi hauskana mieleen oli se sekunnin kohta, kun Jack vetää sen "LALALALA-LALLA-LAA!!". Mainio ilme ja noin pois päin.
- catja
huono
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031747
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151551- 1401474
- 981430
- 781361
- 1181215
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2741121- 691021
- 38992
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18985