Minulla on kynsisieni ja lääkäri ei suostunut antamaan lääkekuuria.
Maksa kuulemma rasittuu suotta ja ei ole takeita että lääkekuuri auttaa.
Sienestä ei kuulemma ole mitään haittaa. Haluaisin kuitenkin eroos siitä koska kynsi näyttää aika rumalta ja on vaikea leikata. Jos taas kasvaa on arka jo kenkä vähänkin painaa. Olen kokeillut lamisilvoidetta joka on tarkoitettu jalkasieneen, peroksidia, soodaa, Mitä vielä voisi kokeilla haluaisn todella eroon sienestä onko kenelläkään hyviä vinkkejä. Pihkasalvaa voisin vielä kokeilla mutta pitäisi saada resepiti sille.
Kynsisieni
7
853
Vastaukset
- säästä rahasi
Lääkärisi oli sinulle rehellinen. Miksi haluat mieluummin kuulla epämääräisiä suositteluja hyödyttömistä tuotteista?
- PAS130
Propolista, eli mehiläiskittivahaa kannattaisi kokeilla.
http://www.iherb.com/Y-S-Organic-Bee-Farms-70-Ultra-Strength-Propolis-1-fl-oz-30-ml/23688?at=0
Ensitilaajalle $5 alennusta käyttämällä koodia: PAS130- PAS--2
Kannattaako sitä kokeilla jostain muusta syystä kuin siitä, että saat hopottamisesta pienen siivun itsellesi?
- kokeile näitä
Mulla on just kynsisienen häätö edessä, isovarpaan kynsi kyseessä. Itse en edes harkitsisi mitään pillerinsyöntiä kynsisieneen. Kyllä se ihan paikallishoidolla lähtee. Kannattaa varautua monen kuukauden häätöön.
Mulla on nyt menossa kolmas kuukausi ja pari milliä on vielä sienikynttä jäljellä. Käytän aamulla Nailner-kynää ja illalla tiputan raakoja Tea Tree -tippoja Topsi-puikkoon ja sillä sivelen kynnen. Kerran päivässä yritän myös viilata kynnen päältä kynnttä ohuemmaksi niin lääkkeet imeytyvät paremmin. Tea tree polttaa ihoa jonkun verran, mutta jos ärtyy liiaksi käytän pari päivää vain Nailer-kynää ja sitten taas takaisin tea treehin. Kohta on ihan terve kynsi! - Entinen kurttukynsi
Hyvä neuvo, olen itsekkin käyttänyt 3 kk Nailer kynää leikannut kynttä niin lyhyeksi kuin sielu sietää ja samalla " kaivanut " sientä pois kynnen alta . Kynää aina se jälkeen päälle. Muutoin kynä on pöydällä näkyvissä jotta muistan käyttää sitä useamman kerran päivässä 2-5 kertaan . Jopa sieni rupesi antamaan periksi nyt vain hitunen jäljellä, toivottavasti lähtee tuo loppukin. Kun sen muistaa hoitaa niin se lähtee.
- Nalox
Nalox tuubia mainostavat ainakin telkussa nyt koko ajan...
- Minä Suosittelen
Nalox toimi minulla todella hämmästyttävän hyvin. Ihan jo muutamasta ensimäisestä laittokerrasta oli kynsisieni historiaa. Ei voinut olla totta, kun olin jo vuosikymmenet kokeillut kaikki mahdolliset poppakonstitkin.. Aloin hieman tutkimaan asiaa. Ja juu. Naloxsissa vaikuttavana aineena onkin maitohappobakteerit
Samaan aikaan nimittäin tietämättäni ja ihan muuhun vaivaan olin ostanut luontaistuotekaupasta rankan maitohappobakteeri annospusseissa joissa on n 30 kertaa enemmän noita maitohappobakteereja kun kapseleissa.
Suun kautta otetut on täytyneet tukea tuota täsmälääkitystä varpaan kynnessä!!!
Syön Dasym-pasecoe Probiottista jauhetta, siinä on 50 annospussia Ja vaihdellakseni tuotetta toisena minulla on tuttu Lactophilus-jauhe annospussit, samoin myydään 50 annospussin laatikossa.
Huomatkaa sitten myös että maitohappobakteerit tulee säilyttää viileässä, eikä päästä esim jäätymään, silloin ne ovat pilalla.
Ps. Pääsin muuten myös laktoosi-intoleranssista noilla maitohappobakteereilla, sekä antibittejen aiheuttamasta hiivasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465287Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5311812Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748