Ostin aikoinaan Simonsen-merkkisen matkapuhelimen, joka ei toiminut heti uutuuttaan, palautin sen ostoliikkeen kautta maahantuojalle huoltoon. Sain sitten muka uuden puhelimen tilalle maahantuojalta, mutta se olikin toisen henkilön jo käyttämä vanha puhelin jossa oli vielä tallella edellisen käyttäjän tietoja. En hyväksynyt ostamani uuden puhelimen tilalle käytettyä puhelinta. Monien puhelinkeskustelujen jälkeen sain kuitenkin maahantuojalta hyvityksenä ostamani puhelimen hinnan hyvityksenä, kun palautin vanhan käytetyn puhelimen. Se siitä Simonsen-merkkisestä, nyt on taas NOKIALAINEN.
SIMONSEN MATKAPUHELIN
6
848
Vastaukset
- isänmää
eipä juurikaan näköjään kannata seikkailla noilla ihme merkeillä,pysytään noksuissa vaan se on niin tuttu ja turvallinen meille suomalaisille
- Minutieux
Nokialaiset skippaa - irrota akku, hukkaa tiedot! Nokia on nykyään valitettavasti enää korkeintaan keskinkertainen merkki. Itselläni oli pitkään Samsung, jossa akku toimi tosi pitkään, laite oli toimintavarma. Suosittelen. Nyt käytössäni on Pelastuslaitoksen kauppaama Simonsen, jossa on hyvät näppäimet, hyvä näyttö. Käteen sopiva kahva, joka ei ole liian pieni eikä liukas. Tätäkin suosittelen. Tässä välissä minulla oli jonkin aikaa Nokia, joka ei valitettavasti ollut yhtä toimintavarma.
- Simoseni
Kiinnostais kanssa tuommonen Simonsen. Miten on luotettavuus ollu näissä?
Sonim ollu suunnitelmissa mutta tuntuu niissä olevan kuitenkin niitä onkelmia mitä lukenu ja kuullu yhdeltä käyttäjältäkin. Mitenkäs kestää kylmää, onko tästä kokemusta, entä toiminta-aika?? Aika vähän löytyy tietoa mistään netistä..
Kiitos jo vastauksista! :)
- Erkki Mobile
Simonsen on kiinalainen 10-20 euron kapula jonka hinta nousee 100 euroon kun siihen printataan Simonsen. Samaa kapulaa löytyy vaikka eBaysta tai muista nettikaupoista alle 20 eurolla. Sitä myydään kymmenillä eri nimillä, myös Simonsenin joka siis ei itse valmista yhtikäs mitään.
- Simonsen450nmt
-90 Luvulla myytiin em. Nmt-puhelimia olivat Norjalaisia. Itselläni oli 450Nmt ja hyvä oli kaikinpuolin.
- Jariexilmajokinen
Minulla oli Simonsen 450 kannettava autosarjalla. Hyvä oli kaikinpuolin, ei vikoja ilmaantunut.
Taisi olla 450 nmt pisimmällä valmius/puheajalla. Kun vain hyllylle saisi koristeeksi muistoksi hyvistä ajoista :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682580
- 622542
- 681752
- 241557
- 201480
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151352
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251076