Linnanmäki nöyryyttää uusia työntekijöitä

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011063013979294_uu.shtml

Tälläinen on Linnanmäen toimitusjohtajan mukaan heidän tarjoama "unelmien työpaikka":
- työpäivät jopa 12 h
- vessassa ei saa käydä; joko juo vettä hellepäivänä ja kärsii vessahädästä tai ei juo vettä
- palkka 7,50€/h, reilusti pienempi kuin MCDonaldsilla
- paremmin tienaavia ja kokeneempia työntekijöitä ei palkata uudelleen töihin
- aina kun puhutaan Linnanmäelle epäedullisista asioista, haastattelut keskeytetään.

17

196

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mahtaa olla mukava

samaan aikaan katsella kun asiakkaat käyvät laitteissa huvittelemassa vailla huolen häivää kun itse kärsii. Parempi käydä vessassa ja saada sen takia potkut kun elää alistettuna monta vuotta paskassa työpaikassa.

• Vaipat pennuille

Kakarat saisivat pitää vaippoja, jos eivät ole oppineet vielä pidättämään taukojen väliä. Ei työpaikka ole sitä varten, että kuseskellaan ja paskotaan koko työaika. Silloin pitää mennä jo hoitolaitokseen jos virtsa karkailee koko ajan ja ryppynaru on liian löysällä.

• Lintsiläinen

Bullshittiä! Itse olen ollut Lintsillä duunissa eikä mitään ongelmia ole ollut, ei minulla eikä työkavereilla. Hienoin duuni missä olen ollut. Aina kun tulee nykyäänkin käytyä niin tulee aina juteltua työntekijöiden kanssa enkä tosiaan muista kenenkään valittaneen. Päinvastoin.

• kyky puolue näyttää

Suomessa on muotia nöyryyttää työihmisiä yleensäkin sekä tietysti sotaveteraaneja.
      Tämä kokoomuksen sortopolitiikka ajaa suomen nurin, eli vakava asia.

Mutta mamuja ja reppureissaajia 3 eurolla töihin että edes joku firma pelaisi.

• nykysuomi on vajonnu

Säätiöt. Herrojen verovapaat kähmintä luukut. Lisäksi tuo säätiötermi
      antaa mahdollisuuden pettää työntekijöitä. Säätiön ei tarvi noudattaa minimipalkka säädöksiä ei yleensäkään työehtosopimuksia.

• surkeita tomittajia

Täyttä valetta kaikki. Typerä tomittaja tekee a-stupidoon surkean taidottoman pätkän ja toinen typerä tomittaja ilta-paskassa kopioi jutun.
      Mistä näitä luusereita sikiää.

• paluu keskiaikaan

Todella surkeita tomittajia. Eihän hallinnosta saa pahaa puhua,vaan tosiasiat on työnnettävä maton alle.

PohjoisKoreassa nuo olisi jo ammuttu.

• xchjkhgj

Mikäs toimittajissa oli vikana? Kai sitä saa kysyä? Häpeä jos ei osaa kysymyksiin vastat, varsinkin kun on lukenut kysymykset ennakkoon.

• Ammattilainen-

Yksipuolinen mollaava asenne.
        Työsopimuslain tosiasioita ei mainittu.
        Lähteiltä eli haastateltujen mielipiteisiin ei kysytty vastapuolen mielipidettä.
        Väitettiin todeksi jonkun nimettömän sähköpostia.
        Yleistettiin asiaa, muutaman henkilön perusteella.

Itse antaisin potkut heti tuollaiselle taidottomalle tyypille, joka ei ole koskaan tutustunut journalistin ohjeisiin. YLE on täynnä näitä suojatyöläisiä.

http://www.journalistiliitto.fi/pelisaannot/journalistinohjeet/

• HUH HUH!!

Melkoista peliä!

• turpaan vaan

RÄIKKÖNEN ON LINNANMÄEN "KARUSELLILAITOKSEN" HITLER !!!!!! Taustalla suomenhurri pitoinen johtokunta.

• aivan tyypillistä

Aivan sama käytäntö on esim. matkailualalla. Jos työterveystarkastaja sattuu paikalle, niin sitten vain hymyssä suin valehdellaan kaiken olevan OK.

Työntekijämäärät ovat minimissä ja vaaratilanteita syntyy, eikä niitä kirjata mihinkään.

• tuoksuu kepulipuolue

Minusta on hiton hyvä että epäkohtiin tartutaan ja pitetään asiat esillä kunnes korjaantuu.
      Tuo säätiöhomma pitäisi tutkia ja lopettaa. Ihmeellisiä eliittikerhoja joille on annettu joku nätti tarkoitus. Pelastakaa pienet. ja sen sellaista

• Näin se menee!

7,5 euroa tunnilta ei ole paha!

Tottukaa kitisijät todellisuuteen!

Kohta teitä pistetään duuniin 9 e päiväkorvauksella!

• Kyllä!

Tämän päivän kakarat ei osaa muuta kuin vinkua, vaatia ja valittaa!

Tätä tämä elämä on!

Ei töihin mennä viihtymään, vaan tekemään töitä, palvelemaan muita!

Oma aika ja huvit on sitten erikseen!

• jäkäjäkäj

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      47
      6027
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      619
      2429
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      82
      1191
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      344
      1060
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      1043
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      55
      1020
    7. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      62
      975
    8. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      61
      915
    9. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      844
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      789
    Aihe