♥♥♥♥ Vaimon orgasmi ♥♥♥♥

Hääyönä

En olisi uskonut, että niin pitkän/rankan/jännittävän päivän jälkeen vaimo vielä kykeni saamaan orgasmin hääyönä ja vieläpä oudossa paikassa. Tosin oltiin ilman alkoa koko päivä ja vaimoa halutti aika tavalla. :)

Orgasmin lähetessä vaimon kroppa jännittyy ja hän puristaa minua todella kovaa itseään vasten ja pidättää hengitystään ja alkaa vaikertamaan h-hetkellä. Onneksi lantioni on vapaana ja pystyn tykittämään hänet taivaisiin. Tuon jälkeen hän rentoutuu alapäätä myöten ja naurahtaa.

Muilla vaan siirapit, hiekat ja herneet pyörii lakanoilla noissa hääyö
jutuissa.

4

771

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • utelias.

minkälaisia orgasmeja teillä muilla?

• Neitsyt...

Minun vaimoni oli neitsyt hääyönä. Itse en sitä ollut, joten osasin hoitaa homman. Vaimoni sai mahtavan orgasmin ja se oli tosiaan hänen ensimmäinen orgasminsa miehen toimesta. Oli tosi huippu kokemus minullekin, kun tajusin, että hän sai, eli pystyin tyydyttämään hänet, vaikka oli eka yhdyntä hänelle. Tuosta on aikaa nyt 16 vuotta ja kysyin häneltä tässä pariviikkoa sitten, että muistaako hän meidän hääyömme. Muisti ja muisti myös sen.... Meillä on tosi upeeta seksiä edelleen.

• Mikä ääliö

Aika hyvin meni näköjään esitys läpi. Olisi varmaan pitänyt ryhtyä ammattinäyttelijäksi. Tai valita joku oikea mies, joka oikeasti osaa hoitaa homman eikä koe tarvetta puhua yksityisasioista keskustelupalstoilla.

T: Vaimosi

• Orgasmi rulettaa

Mahtoiko nimimerkki "Vaimosi" vetää liikaa siideriä ja sammua pappilan vessaan? Ukkos ei kuitenkaan jäänyt ilman. siitä piti joku muu huolen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      73
      2815
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2703
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1637
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      16
      1580
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1570
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1412
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1267
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1243
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1229
    Aihe