Tyypillinen homon kohtalo.

a.

http://www.iltalehti.fi/viihde/2011063013980299_vi.shtml

Miksi evoluutio ajaa homot itsareihin kaikkia muita herkemmin. Voisiko olla niin että evoluutio on havainnut nuo epäkelvoiksi ja siksi karsii ne pois vähin erin?

Nyt alkaa näyttää siltä itse evoluutiokin tukee tässä Raamatun näkemystä homoudesta.

Tähän ei liene evokeilla nokan koputtamista.

38

94

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uskiot siis jonkinlaiseen evoluutioon kun sanot, että evoluutio tukee raamatun näkemystä? Minkälaiseen evoluutioon uskot? Ja miten yleensä voit pohtia sitä, että evoluutio ajaisi homot itsareihin, jos et usko koko evoluutioon? Ei pohdinnoissasi ole päätä eikä häntää.

Muuten, homous ei voi olla geeniperinteistä, sillä se olisi todellakin karsiutunut pois. Ihmisen seksuaalisuus on niin rikas ja monimuotoinen asia, että se sallii tuollaisetkin "järjettömyydet".

Ihmetyttää miksi evoluutio on luonut a.:n kaltaisen idiootin. Ihmetyttäisi yhtä paljon jos Jumala olisi hänet luonut. Ehkä hän on jokin nvarmasti geenipoolista pois karsiutuva vahingollinen mutaatio. Voisin lyödä vetoa, että ei olepäässyt jatkamaan sukuaan. Tokkopa hänellä on koskaan naista ollutkaan. Ettei itse olisi tyypillinen piilohomo.

• a.

Minusta tämä homojen itsarialttius on paras todiste evoluutiosta pitkään aikaan.
        Joten hyväksyn evoluution heti kun joku evolutionistitiedemies tekee saman johtopäätöksen jotta oletukseni saa lainvoiman.

A:lla on ihan mukavasti lapsia ja lapsenlapsiakin, eikä joukossa ole yhtään homoa vaan kaikki ovat ihan normaaleja.

Muuten, johtuneeko sekin evoluution toimimisesta homoutta vastaan että nuorison yleisimmin toisistaan käyttämä haukkumasana on juuri "homo"?
        Se taitaa olla niin että homovastaisuus on ihmisille sisäsyntyistä koska tuo haukkumasana on niin tavattoman yleinen kaikissa kansoissa.

• asianharrastaja
        a. kirjoitti:

Minusta tämä homojen itsarialttius on paras todiste evoluutiosta pitkään aikaan.
        Joten hyväksyn evoluution heti kun joku evolutionistitiedemies tekee saman johtopäätöksen jotta oletukseni saa lainvoiman.

A:lla on ihan mukavasti lapsia ja lapsenlapsiakin, eikä joukossa ole yhtään homoa vaan kaikki ovat ihan normaaleja.

Muuten, johtuneeko sekin evoluution toimimisesta homoutta vastaan että nuorison yleisimmin toisistaan käyttämä haukkumasana on juuri "homo"?
        Se taitaa olla niin että homovastaisuus on ihmisille sisäsyntyistä koska tuo haukkumasana on niin tavattoman yleinen kaikissa kansoissa.

Muutama "sisäsyntyinen vastaisuus" näyttää ihmisistä kummasti kadonneen,.."

"...yleisimmin toisistaan käyttämä haukkumasana on juuri "homo"?
        Se taitaa olla niin että homovastaisuus on ihmisille sisäsyntyistä.."

Tätä ennen yleisiä haukkumasanoja olivat esimerkiksi jutku, nekru, natsi ja kommari. Mitenkähän saisi tämän mainitsemasi siirretyksi niiden kanssa samaan unohduksen laatikkoon?

• ltte piru
        a. kirjoitti:

" tuo haukkumasana on niin tavattoman yleinen kaikissa kansoissa."

Kaikissa? Saisiko jotakin vahvistusta?

• a.
        ltte piru kirjoitti:

" tuo haukkumasana on niin tavattoman yleinen kaikissa kansoissa."

Kaikissa? Saisiko jotakin vahvistusta?

Tyhmä. . Katsele telkkaria.

Ehkä yleistin liikaa, mutta telkkarissa englanninkielisissä tuo on ainakin 10 v. on ollut ihan sääntönä .

• bang bang
        a. kirjoitti:

Tyhmä. . Katsele telkkaria.

Ehkä yleistin liikaa, mutta telkkarissa englanninkielisissä tuo on ainakin 10 v. on ollut ihan sääntönä .

No, nyt tiedämme mitä ohjelmia katselet.

• Korkkiruuvilogiikkaa, multinilkki uskoo kaikkiin sellaisiin tulkintoihin, päätelmiin jotka tukevat hänen läpimätää uskoaan.

• Ei ilmeisesti tule mieleesi, että tuo homojen heteroja suurempi itsemurhariski johtuu sinusta ja kaltaisistasi?

• a.

Minähän olen homojen ainoa todellinen ystävä ja ainoa joka tunnen heidän sielunelämänsä jopa paremmin kuin he itse.

Siksi kannustankin kaikkia homoja tutkimaan itseään entistäkin huolellisemmin ja jos heistä tuntuu vähänkin siltä että homous ei ole ihan normaalia, niin ei kun eheytyshoitoon ja sassiin. Voitte vielä saada elämän jossa ei tarvitse harkita itsaria.

Ja jos oikein tarkoit luet homokirjoituksiani niin havaitset kyllä että annan heidän olla ihan rauhassa, enkä pyri millään tavoin rajoittamaan heidän oikeuksiaan elää ihan rauhassa elämäänsä.
        Toivoisin vain että hekin antaisivat minun elää rauhassa elämääni eivätkä aiheuttaisi harmia tukkimalla turhanpäiten teitä pride-marsseillaan. Enhän minäkään mene kaverieni kanssa tukkimaan teitä homobaarien edustalta.

Tarjoan vain neuvonta-apua sitä haluaville homoille. Eikö se ole ystävällistä?

Vaadin tasa-arvoista oikeutta myös teiden käyttöön. Menkööt pride-marssilleen lapin kairaan, siellä ei kukaan tule häiritsemään ja julkisuuskin olisi taattu, varmasti jopa maailmanlaajuisesti.

Ajattelehan mikä uutinen siitä tulisi: "Kaikki Suomen kaksisataa pride-homoa lapin kairassa takapuolet täynnä itikanpistoja." Kylläpä olisi julkisuus taattu.

Kelpaako tämä?

.

• asianharrastaja
        a. kirjoitti:

Minähän olen homojen ainoa todellinen ystävä ja ainoa joka tunnen heidän sielunelämänsä jopa paremmin kuin he itse.

Siksi kannustankin kaikkia homoja tutkimaan itseään entistäkin huolellisemmin ja jos heistä tuntuu vähänkin siltä että homous ei ole ihan normaalia, niin ei kun eheytyshoitoon ja sassiin. Voitte vielä saada elämän jossa ei tarvitse harkita itsaria.

Ja jos oikein tarkoit luet homokirjoituksiani niin havaitset kyllä että annan heidän olla ihan rauhassa, enkä pyri millään tavoin rajoittamaan heidän oikeuksiaan elää ihan rauhassa elämäänsä.
        Toivoisin vain että hekin antaisivat minun elää rauhassa elämääni eivätkä aiheuttaisi harmia tukkimalla turhanpäiten teitä pride-marsseillaan. Enhän minäkään mene kaverieni kanssa tukkimaan teitä homobaarien edustalta.

Vaadin tasa-arvoista oikeutta myös teiden käyttöön. Menkööt pride-marssilleen lapin kairaan, siellä ei kukaan tule häiritsemään ja julkisuuskin olisi taattu, varmasti jopa maailmanlaajuisesti.

Ajattelehan mikä uutinen siitä tulisi: "Kaikki Suomen kaksisataa pride-homoa lapin kairassa takapuolet täynnä itikanpistoja." Kylläpä olisi julkisuus taattu.

Kelpaako tämä?

.

Kelpaa hyvin näytteeksi suhtautumisestasi homoseksuaalisuuteen ja myös todenpuhumiseen.

• th
        a. kirjoitti:

Kelpaako tämä?

.

Tasapuolisesti voitaneen sanoa, että en minäkään uskovia henkilöinä vihaa. He saavat aivan rauhassa harrastaa uskontojaan ja menojaan niin kauan, kun he eivät puutu normaaleiden ihmisten tekemisiin ja tekemättä jättämisiin.
        Eivät rahallisesti, koulutuksellisesti eivätkä myöskään lainsäädännöllisesti.

• ltte piru
        a. kirjoitti:

Kelpaako tämä?

.

"Minähän olen homojen ainoa todellinen ystävä ja ainoa joka tunnen heidän sielunelämänsä jopa paremmin kuin he itse."

Kuvitteletko olevasi kovinkin vitsikäs?

• a.
        asianharrastaja kirjoitti:

Kelpaa hyvin näytteeksi suhtautumisestasi homoseksuaalisuuteen ja myös todenpuhumiseen.

No kun tässä nyt kerran tehdään selväää totta puhumisesta niin varmaankin sinäkin haluat kertoa että oletko homo vai homomyönteinen.
        Muistutan etttä tekokrisselinä sinun on parasta lukeaa ennen vastaamistasi lukea rooom ja kor. Ne kertovat todellisten kristíttyjen suhtautumisen asiaan.

Heh. Homma on selvä kuin pläkki.. hehe.

• a
        th kirjoitti:

Tasapuolisesti voitaneen sanoa, että en minäkään uskovia henkilöinä vihaa. He saavat aivan rauhassa harrastaa uskontojaan ja menojaan niin kauan, kun he eivät puutu normaaleiden ihmisten tekemisiin ja tekemättä jättämisiin.
        Eivät rahallisesti, koulutuksellisesti eivätkä myöskään lainsäädännöllisesti.

Kiitos tuosta sallivaisuudestasi. Minä olisin ankarampi. Jos saisin sellaisen vallan, niin poistaisin heti hihuliuskonnot, ev.lutin ja katolialisuuden sekä evo-uskonnon. Kaikki nuo ovat äärimmäisen vahingollisia ihmiskunnalle.
        Muista en ole riittävän hyvin selvillä lausuakseni tuomioita heitä vastaan.

• bang bang
        ltte piru kirjoitti:

"Minähän olen homojen ainoa todellinen ystävä ja ainoa joka tunnen heidän sielunelämänsä jopa paremmin kuin he itse."

Kuvitteletko olevasi kovinkin vitsikäs?

Pahimmassa tapauksessa se on tosissaan. Mitä muuta kreationistiselta Jumalan sanan ja Pyhän Raamatun häpäisijältä voisi odottaa?

• 17

Ilman uskontoja maailma olisi paljon parempi paikka.

• a.

Ihan hyvä ajatus, sovittaisiinko että evo-uskonto lasketaan noiden uskontojen joukkoon?

• 456333
        a. kirjoitti:

Ihan hyvä ajatus, sovittaisiinko että evo-uskonto lasketaan noiden uskontojen joukkoon?

Sovitaan vaan. Sovitaan samalla että lääketiede-uskonto, painovoima-uskonto, hetero-uskonto ja kertotaulu-uskonto kuuluu myös siihen.

• a.

Korjaus: Ilman typeryyttä maailma olisi parempi paikka. Evo-uskonto on yksi typerimmistä opeista mitä maailma on riesakseen saanut.

• Pelle olet

"Miksi evoluutio ajaa homot itsareihin kaikkia muita herkemmin"

Ootko sä ihan idiootti? Kaksi sanaa: Yhteiskunnan painostus.

• FGHJDFGH

Mikä v...tun yhteiskunnan painostus? Enemmistöhän suosii perversioita.

Silti ..............
        Kyllä homot tappavat itsensä, lisääntymiskyvyttömät katoavat ihan itseinhonsa vuoksi. Evoluutio pitää siitä ihan luonnollisella tavalla huolen.

En silti oikein tahdo käsittää sitä että evokit eivät tahdo tajuta ETTÄ HOMOUS ON PERVERSIO.

• E-Wocci
        FGHJDFGH kirjoitti:

Mikä v...tun yhteiskunnan painostus? Enemmistöhän suosii perversioita.

Silti ..............
        Kyllä homot tappavat itsensä, lisääntymiskyvyttömät katoavat ihan itseinhonsa vuoksi. Evoluutio pitää siitä ihan luonnollisella tavalla huolen.

En silti oikein tahdo käsittää sitä että evokit eivät tahdo tajuta ETTÄ HOMOUS ON PERVERSIO.

"En silti oikein tahdo käsittää sitä että evokit eivät tahdo tajuta ETTÄ HOMOUS ON PERVERSIO."

Mitä sitten vaikka olisikin. Ketä kiinnostaa?
        Jos joku pitää siitä, eikä se satuta ketään. Antaa homojen homoilla ihan vapaasti.

• SamiA

Mikähän mahtaa olla homojen salattu eliniän odote?
      Tuskin kovin suuri, koska vanhoja homoja ei juurikaan mediassa rieku.

• ...

• bang bang

Mitä tarkoitat sanalla "vanha"? Yli nelikymppisiä?

• > Mikähän mahtaa olla homojen salattu eliniän odote?

...kysyy mies jonka mielestä tieto ja tiedonhimo ovat pahasta. Miksi se pitäisi tilastoida erikseen ja miten se edes voitaisiin tilastoida erikseen? Olisitko kovinkin iloinen jos se oli keskimääräistä alempi?

• ...
        bang bang kirjoitti:

Mitä tarkoitat sanalla "vanha"? Yli nelikymppisiä?

"Mitä tarkoitat sanalla "vanha"? Yli nelikymppisiä?"

SamiA tarkoittanee vanhoilla yli satavuotiaita. Sen ikäisiä homoja on todella harvassa. Esimerkiksi Tove Jansson oli kuollessaan 86 vuotias.

• poikjuhg

"Mikähän mahtaa olla homojen salattu eliniän odote?"

Mikä helvetin pervo oikein olet kun tuollaisia mietit? (Tosiasiassa se on noin kymmenen vuotta heteroja pitempi, siitä on olemassa CIA:n muistio, mutta se on salassa pidettävää tietoa.)

• Joopa joo
        ... kirjoitti:

"Mitä tarkoitat sanalla "vanha"? Yli nelikymppisiä?"

SamiA tarkoittanee vanhoilla yli satavuotiaita. Sen ikäisiä homoja on todella harvassa. Esimerkiksi Tove Jansson oli kuollessaan 86 vuotias.

"SamiA tarkoittanee vanhoilla yli satavuotiaita. Sen ikäisiä homoja on todella harvassa. Esimerkiksi Tove Jansson oli kuollessaan 86 vuotias. "

Onpa yllättävää, yli 100-vuotiaita on muutenkin todella vähän. Suomessa reilut 500. Todennäköisesti heistäkin sen muutama prosentti homoja, kuten muistakin ikäluokista.

• (666)

• a.
        poikjuhg kirjoitti:

"Mikähän mahtaa olla homojen salattu eliniän odote?"

Mikä helvetin pervo oikein olet kun tuollaisia mietit? (Tosiasiassa se on noin kymmenen vuotta heteroja pitempi, siitä on olemassa CIA:n muistio, mutta se on salassa pidettävää tietoa.)

Ja tuon muistion laatikin sitten CIA:n päähomo Edgar Hoover ihan itse. Tulikohan se ihan rehellisesti tehdyksi. Epäilen.

• Samilla mielessä peppu, mutta kantaja onkin heppu!

Se teidän satukirjanne, elämnohjeenne, kannusta suvaitsevaisuuteen? Miksi siis toimittte päinvastoin kuin elämänohjeenne neuvoo?

• poikjuhg
        a. kirjoitti:

Ja tuon muistion laatikin sitten CIA:n päähomo Edgar Hoover ihan itse. Tulikohan se ihan rehellisesti tehdyksi. Epäilen.

Olet väärässä kuten aina; se tehtiin Hooverin jälkeen. Mutta kiitos siitä että todistit jälleen kerran miten huonosti olet pysynyt ajan tasalla.

• harvinainen lintu

Aloitukseen:

1. Oliko tuo näyttelijä homo?

2. Aiheutuiko itsemurhayritys homoudesta? Ettei esimerkiksi alkoholista? Kuten kaikki paitsi a tietävät, alkoholisteilla itsemurhariski on keskimääräistä suurempi, ja tämä heppu on ollut uutisen mukaan viidesti hoidossa alkoholiongelman takia.

• a.

Äijä dokasi kun ei kestänyt homouttaan.

• bang bang
        a. kirjoitti:

No kas kummaa. Outoa ettei se sitten ottanut ja ryhtynyt heteroksi. Sinähän väität että se onnistuu noin vain. Mene nyt hyvä mies(?) kertomaan sille, että kun vain päätät elää heterona niin jopa pyyhkii hyvin.

• ltte piru
    • poikjuhg

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      136
      3667
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2396
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1955
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1721
    5. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      30
      1493
    6. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      124
      1448
    7. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1311
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      14
      1246
    9. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      478
      1221
    10. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      76
      1135
    Aihe