Olen jättämässä punaista lihaa ruokavaliostani (luulen jatkavani kanan ja kalan syömistä) ja tarvitsisin sitten mahdollisimman paljon vegetaristisia vaihtoehtoja pun.lihalle ps. saako kanasta ja kalasta niitä B 12 vitamiineja vai pitääkö syödä jotain pillereitä vai?
Vege vaihtoehdot
2
170
Vastaukset
- :):):):):):)!!:)
Pavut (esim. valkopapu, mustapapu ja kidneypapu), soija ja soijavalmisteet, herneet (myös kikherneet), linssit (vihreät -ja punaisetlinssit), pähkinät (hasselpähkinä, chasewpähkinä ym.) ja siemenet (seesaminsiemenet, auringonkukansiemenet ym.) sisältävät proteiinia joilla voi hyvin korvata lihasta saatua proteiinia. Jos käytät maitotuotteita niin niistä löytyy myös proteiinia, erityisesti maitorahkasta ja raejuustosta.
B12 vitamiinista löydät perustiedot seuraavasta linkistä:
http://fi.wikipedia.org/wiki/B12-vitamiini
Jos et halua käyttää B12 lähteenä lihaa, kalaa tai kanaa, etkä halua ottaa pillerinä, niin kasvimaitoihin kuten esim. kauramaitoihin on usein lisätty vitamiineja. Kauramaidon voit vaikka googlata ja katsoa minkälaista löytyy. Se on ihan tavallinen elintarvike jota löytyy supermarketeista:)
Hyvää ja aurinkoista heinäkuuta :):):) kiitti vinkeistä ja samoin hyvää ja aurinkoista kesää : )))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881607
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151501- 981410
- 1201333
- 711281
- 1161170
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2611027- 69991
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18955- 37937