Hei! Haluaisin kysyä erästä asiaa HEO:n asuntoloista. Elikkäs, missä asuntola sijaitsee? Olen yrittänyt googlesta etsiä ja myös HEO:n nettisivulta, mutta ei tahdo osoitetta löytyä. Arvostaisin kovasti jos joku kertoisi missä kyseiset asuntolat sijaitsevat :) Ihan vain mielenkiinnosta tahtoisin Google Mapsista vilkaista missä asuntola on :D
HEO:n asuntolasta
7
821
Vastaukset
- tuleva HEO:lainen?
Taitaa olla Kirstinkatu 1, eli ihan opiston kyljessä.
- Historiaa 2011-2012
Okei, kiitos :)
- ellisucker
Hei,osaako kukaan neuvoa. Olen muuttamassa asuntolaan yksin yksiöön, voisiko mitenkään kanssani muuttaa kani? Voiko siihen saada luvan tai muuten vaan tuoda?
- TipiTheReindeer
Voisin ihan mielenkiinnosta kysyä että menikö se vuosi HEO:n asuntolassa kanin kanssa? Yksiössä vai solussa? Itse alotan syksyllä kanssa HEO:ssa ja ois toi yks extra 3kg tossa häkissä kanssa sivupainona? :)
- ellisucker..
Joo, oisin voinnut helposti tuodakkin, mutta koulu oli niin hyödytön,että suurin osa lopetti kesken ja itsekkin. Kallis eikä saa mitään irti :(
- anonyme111
Mitä opiskelit sitten siellä jos moni lopetti kesken? :o
- Annabannari
Mäkin alotan HEO:ssa nyt syksyllä. Sain yksiön. Saa nähä miten siellä sujuu, vähän jo jännittää.. :--D Eläimiä oisin halunnu ottaa 2 marsua, mut se nainen sano siellä kun soitin, että ehdottomasti ei.. Onkohan joku silti ottanu? :P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743022
- 712901
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171709- 241667
- 261642
- 201620
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91279