Painon vaihtelut??? läskiä vai nestettä?

eijaksaenää!!!

Moikka

Kuinka bulimiasta selvinneet ovat kestäneet painonnousun??
Kun turvotustahan tulee kun lopettaa oksentamisen,ja jos taas sortuu,tulee lisää kiloja.
miten ne nesteet sitten lähtee ja kuinka kauan siinä menee, ??
Miten olette saanneet painoanne laskusuuntaan?
Itse pullahtanut lyhyessä ajassa n.7kg ja rupesin taas oksentamaan ja paino ei vaan tipu ,ei oksentamalla eikä ilman.(aikoinaan vedin 10kg pois oksentamalla ja 4v pysyivät poissa)
Liikun paljon ja syön terveellisesti.
Tää on perseestä!!

3

600

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kittykatt

En ole bulimikko, mutta lääkäriltä olen kuullut että jos menettää esim. 2 litraa nestettä, siis kuivuu, niin sen jälkeen (kun esim. lopettaa osentelun) kroppa imaisee sen tuplasti takasin eli siis "lihot" 4 kiloa! Siis nestettä, ei läskiä!
      No miten sen sitten saa pois? Muu ei auta kuin olla oksentamatta, syödä ja juoda normaalisti ja voi varovasti lisätä suolaa ruokiin. Neste lähtee vähitellen liikkeelle ja poistuu, mutta voi viedä parista päivästä viikkoon tai enemmän. Riippuu miten pahasti nestetasapaino on pielessä. Mutta se tasaantuu takuuvarmasti jos vain pystyy olemaan oksentamatta tai ottamatta diureetteja!
      Vaikeaa varmasti, mutta valitettavasti ainoa konsti.
      Siis tuo 10 kilon "laihtuminen" on ollut vain kuivumista suurimmaksi osaksi!
      Jos et usko, kysy lääkäriltä.

• ap

10kg koosta 38-34 nestettä..hmmm?? ja miksi se paino ei nousuut takaisin vaikka olin osastolla jossa en oksentanut? tuli kuukaudessa 800g . ja nyt likin 10kg parissa kuukaudessa.

• Kretren

Mä oon tosiaan miettinyt kuinka yksilöllistä toi painon nousu on.
      Itse olen ollut ilman bulimiaa nyt 2 kk ja paino ei ole noussut bulimian poismenon jälkeen, sillä vyötärö-lantio mitat on samat. Tosin olen raskaana niin paino alkaa nousemaan pian, ja voi olla vaikuttanut siihen että energiaa on kulunut aika roimasti kun raskaaksi tulin juuri samaan aikaan kuin bulimia loppui.

Mutta tosi vaikee sanoo harmi. Jotkut varmaan lihoo ja jotkut aika vähän.
      Harmi ku näihin ei oo kaavaa, laskisin varmaan innoissaan että paljonko lihoo :D
      Mun parantumista vaikeutti huomattavan suurelta osin just lihomisen pelko.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2653
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2592
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe