Moi!
Te, jotka olette hintoja vertailleet matkan aikana, minkä nimisiä ravintoloita markkinoisitte edullsimpina ja silti hyvinä ravintoloina? Olen ollut Sunnylla kaksi kertaa aikaisemmin ja suorittanut salapoliisityötä ravintoloiden suhteen, mutta suurin osa paikoista on ehkä päässyt unohtumaan. Astran muistan ainakin halpana ja hyvänä ravintolana mutta kertokaa ihmeessä muitakin jos tulee mieleen. Kiitti kovasti:)
Edulliset ravintolat Sunny Beachilla
4
1324
Vastaukset
- sunnybeachkävijä
Itse en kovin paljon ravintoloiden hintoja vertaillut, mutta tätä paikkaa Aurinkomatkat suositteli ja on kuulemma paikallisten suosima, omasta mielestäni oli melko halpa ja hyvä ravintola:
http://www.djanny.com/ - namiskuukkelis
Namiskuukkelis, ihanan näkösiä annoksia. Täytyy käydä testaamassa. Kiitti vinkistä:)
- söinpäskaiken
Ei paljoa tullut vertailtua hintoja. Ruoka on kumminkin joka paikassa halpaa (ainakin niissä paikoissa missä itse kävin), mutta ehdottomasti ykkönen oli
The Corner Pub.
http://sunny-beach-hotels.net/location.php?name=Bar:The-Corner-Pub
Emme syöneet siellä illallista kertaakaan, mutta aamu- ja välipalat lähes joka päivä. Bagon and Egg Butty, niille jotka kaipaavat suolaista aamulla ja BLT niille, jotka pitävät pekonista, mutta haluavat silti jotain terveellisempääkin mukaan. Shopska salaatti ja siihen lisukkeeksi valkosipulileipä juustolla on hyvä vaihtoehto isompaakin nälkään. Kaverit kehu suuresti kana-kebab ateriaa, joka muistutti enempi kyllä kana-tortillaa kuin kebabia.
Lisäksi söimme pariin otteeseen The House nimisessä paikassa joka sijaitsi "hälinä-kadun" päässä, ennen tien ylitystä, joka johtaa Lazur-discolle. Oma valintainen pizza, niin monella täytteellä kun tahdot 10levaa. Ja hyvää oli.
http://www.restaurant.bg/designs/classic2_en.php?id=284
Myös yksi mainitsemisen arvoinen paikka on The Corner Pubia vastapäätä oleva Piccadillys ( tai ainakin jotain sinne päin ). Sisäänheittäjä tosi mukava. Palvelu oli nopeaa ja ruoka hyvää. Kana-Hawai oli n.15levaa ja oli todella täyttävää. - Miyako-san
Omat suosikit ravintoloista olivat:
Rantakadulla sijaitseva Las Banana-ravintola. Harmi kyllä kaikki muutkin ovat sen huomanneet, pöydät aikas täynnä iltaisin, mutta tarjoilijat ja keittiö tekevät silti parhaansa, että kaikki mahtuvat istumaan. Ruokaa laidasta laitaan, saslik-vartaista tonnikala-pastaan :D Ja hinta-laatu-suhde kohdallaan!
Sveti Vlasin satama-alueella sijaitseva Espanjalainen ravintola. Hintataso suunnilleen sama kuin söisit Amarillossa Suomessa pääruoan ja ottaisit kaljan. Eli n. 45 levaa maksoi ruokailu, sisältäen juomat, pääruoan ja jälkkärin.
(Se paella vei kielen mennessään.. :D)
Hotelli Astorian lähellä oleva ravintola, jossa oli katugrilli ja cowboy-hattuinen sisäänheittäjä, hintataso halpa ja sisäänheittäjäkin suht rento tapaus :D
Nämä ovat omat suosikkini :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738