Löytyykö täältä porukkaa kertomaan miksi annoit sielusi delvacille, omat kokemukset esim vanhoista uskoista esim mineraaliöljyihin on ollut aika huonoja, nykypyörät on suunniteltu synteettisille ja se on huomioitu kytkimessä, mineraaliöljy aiheutti järkyttävää ravistelua ja vaihteiden takertelemista kun huoltaja päätti valita oman uskotonsa mukaisen öljyn, oli muuten virallinen merkkihuolto ko pyörälle.
Delvac uskonto
17
702
Vastaukset
- ins.mek.
Mineraalipohjainen se synteettinenkin öljy on. Lisäaineistuksella haetaan erilaisia ominaisuuksia öljylle.
Öljypurkin kyljessä olevat luokitusmerkinnät ratkaisevat käytön, ei öljyn merkki tai hinta. - motuli ,.,
Delvacci sopii yli 10v. vanhoihin, uusien kytkin ei siitä pidä.
- delvac inside
Esimerkiksi ja ohjekirjasta luettua:
2008 K 1200 S ja R bemuissa valmistaja suosittelee käyttämään 15W-40 mineraaliöljyä. Kaipa nämä vielä nykypyöriin lasketaan..?
Ja miksikö Delvac? Ihan siksi, että omaan kokemukseen perustuen vaihteisto ja kytkin toimivat sillä paremmin kuin ns. moottoripyöräöljyillä.
Ja siksi, että Delvac täyttää kaikki vaadittavat suositukset ja luokitukset. Ja muyös siksi, että se on kohtuuhintaista, vaikka se pienin vaikutin onkin.
Pirun yksinkertaista:-)- Vielä yksi juttu.
Delvac kun on dieselmoottoriöljy, se on suunniteltu pitämään moottori puhtaana tai ainakin sen paikkoja pesevä vaikutus lienee parempi kuin mp-öljyillä.
- Ei pysynyt koneessa
joten vaihdoin Motulin 3000:een. Nyt pysyi ja toimikin paremmin, kuin delvacilla.
Ykdinkertaista....- yksinkertaistako
ei pysynyt koneessa????
jopa taas legendaa tarjolla. - No, niin vain kävi.
yksinkertaistako kirjoitti:
ei pysynyt koneessa????
jopa taas legendaa tarjolla.Eikä tämä mitään legendaa ole.
- haluaatietää
No, niin vain kävi. kirjoitti:
Eikä tämä mitään legendaa ole.
mistä öljy tuli ulos?
- N. 300 km:n
haluaatietää kirjoitti:
mistä öljy tuli ulos?
matkan jälkeen alkoi öljynpaineen merkkivalo vilkkua tyhjäkäynnillä alamäessä. Tarkistin asian, oli öljy lähes alarajan alapuolella.
Otin delvacit pois ja laitoin Motul 3000 20W-50 ja ajoin saman matkan eikä hävinnyt mihinkään. - .
N. 300 km:n kirjoitti:
matkan jälkeen alkoi öljynpaineen merkkivalo vilkkua tyhjäkäynnillä alamäessä. Tarkistin asian, oli öljy lähes alarajan alapuolella.
Otin delvacit pois ja laitoin Motul 3000 20W-50 ja ajoin saman matkan eikä hävinnyt mihinkään.mulla on motulin 7000
- skyhighway
Kumarramme Delvac jumalaa.
Kyllä, se on minunkin pyörissäni voiteluaineena.
Joskus olen kaupasta joutunut miltei perääntymään pakoon, pytty sylissä, kun olen kassalla erehtynyt sanomaan että moottoripyörään laitan.
Niin tiukassa on uskomukset siitä, että pyörään pitää olla vain kallista öljyä jossa on moottoripyörän kuva kyljessä.
Meitä on paljon ja pitkällä käyttökokemuksella, jotka sanovat että siitä vaan..
Käytäntö on se joka sanoo, milloinka öljy on hyvää ja pyörä on erityisen herkkä öljyille.Toisella toimii, toisella ei - ruyyuyu
Minä kun en käytä Delvacia dieselautossanikaan niin miksi ihmeessä sitten moottoripyörässä???
- Tri. Umph1050
Mulla ei ole sitä 59 vuotta vanhassa traktorissakaan, ja MP:ään tietysti MP-öljy, löytyy halvempiakin, esim Biltemasta, vaatimukset täyttävää...
- 5+19
niinpä niin,,,,vaatimukset täyttäväää?
mistä tiedät?
delvac täyttää ainakin vaatimukset mennentullen.
- Tri. Umph1050
>>niinpä niin,,,,vaatimukset täyttäväää?
mistä tiedät?- 7+4
Yltäähän se delvac noihin vaatimuksiin,eikö?
Nuohan ovat luokittajia, öljyn ominaisuudet ilmoitetaan toisin.
- Niinpä: Uskonto!
Uskokoon kuka haluaa delvaciin moottoripyörissä. Ja jos lähdetään tutkimaan sanaa uskonto, löytyy em. sanalle vastaavuus: luulo.
Tutkikaapa vaikka:
http://suomisanakirja.fi/usko
http://suomisanakirja.fi/luulo
Jne. jne. jne...........
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751296
- 1151119
- 681095
- 75981
- 68905
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255900Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12841- 33823