Hiljalleen pimenevät yöt

liona.k

kun aallot lyövät
vaahtopäisinä rantakallioon
ja
lokkien ollessa valmiina taisteluun
kuulen niiden sotahuudon

huudan nimeäsi kuin
hukkuva
odotan sinun vetävän minut
tumman yön sylistä

aamusarastukseen

5

92

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minne katosit
      minulta
      kun maailma paha paikka on
      öisin ei tähdet sinne loista
      eikä kuu purjehdi etsien
      rakkaus kukoista
      ilman sinua
      minulle ...

runosi vei minut kuulemaan lokkien kirkunaa
      suolaisen kosteuden tuntemaan
      ihmettelemään mistä löydätkään sanasi kauniit
      joten tosi hienoa kuvailua
      upean hyvä liona !!!

• Liona32-

Kiitos taas hienosta vastausrunostasi vaikka tää runoni ei ollutkaan
        sen arvoinen. Aioin poistaa tään koska se mielestäni oli huono/huonoinpani mitä
        koskaan olen tänne laittanut.

Vastauksesi vuoksi en kuitenkaan poistanut, se olisi ollut loukkaavaa
        vastauksen kirjoittajalle (sinulle) vaikka en saanut tähän mitään ahaa
        tunnetta.

Kiitos runo64 kun jaksat lukea ja kommentoida sekä mielyttävästä palautteesta!

• Syvä kuvaus - ihmisen & luonnon vuorovaikutuksesta - sillä molemmat omilla äänillään puhuttelevat toisia ; yhdessä että erikseen.

Pidän runostasi ... sävystä/tunnelmasta - syvälle luotaava tekstisi "puhututtaa".

• Liona32-

Kiitos dolan kannustavista sanoistasi, vaikka (katso edellistä) ei tää ollut parhainpiani jos sellaisia onkaan, mutta sanotaan että kauneus on katsojan silmissä.

Mukava lukea vastauksiasi koska osaat analysoida/perustella vastauksiasi.

• Runo parani loppua kohti, yleensä viimeiset sanat jäävät mieleen parhaiten.
      Itse pidän lyhyistä runoista, sellaisista jotka luo tunnelman ja antaa lukijalle tilaa laittaa omat ajatuksensa ja tunteensa runoon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5460
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2387
    3. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      249
      1652
    4. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1647
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1497
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1426
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1185
    8. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      324
      1181
    9. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1173
    10. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      330
      1171
    Aihe