SOL palkkaus

erghxfz

Paljon Sol maksaa palkkaa siivoojalle jolla ei ole koulutusta? Entä yövuoroista?

6

2111

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • manimanimani

Mutta onko kokemusta?

Harjoittelijan palkka on 7,46 ja alin taulukkopalkka on 8,29 (toimistosiivousta ym.). Ja huom. taulukkopalkka on MINIMI! Eli saa ja pitää pyytää isompaakin palkkkaa!

Iltalisä on 0,66 euroa tunnilta, yölisä on 1,21 euroa tunnilta.
      Vuorotyölisää maksetaan säännöllisessä vuorotyössä olevalle työntekijälle itavuorolta 0,66 euroa tunnilta ja yövuorolta 1,21 euroa tunnilta

http://www.finlex.fi/data/tes/stes3342-PT78kiinthoi1004lispalkkj.pdf

• eihääviä

itse saan 8,71. ei koulutusta ja kokemusta vähän. sairaalasiivouksesta kyse.

• Vaihda heti paikkaa!

Oletko tullut hulluksi? Teet sairaalasiivousta tuolla palkalla? Ota heti yhteys esim HUS'iin tai jos HElsingissä olet niin Helsingin kaupungin Terveyskeskukseen. Palkka on paljon parempi.

Helsinki maksaa tavallisesta toimistosiivouksestakin yli 10 euroa tunnilta kokemattomalle.

• jenna**'''''''

solli maksaa kyllä todella huonoa palkkaa kaikille, sen minimi tunti palkan, ja muut mahd. lisät, kuten yö-iltä, kokemus, koulutus, -muuten ei kannattaisi liiemmäkti koko homma! :/

• Anonyymi

Kysyin Jyväskylässä Postille jouluajan kirjelajitteluun. Yllätys olikin että palkkaaja olikin SOL josta vaan kuulee huonoa kerrottavan. Onko Postin lajittelutyöt siirretty ko kaupungissa kokonaan Sollille. Mitä palkkaa maksavat. Luulen että tämäkin on kaikessa hiljaisuudessa siirretty halvemman sopimuksen piiriin ja nuoret opiskelijat sitä tekee. Veroja ei mene niin saavat nettona jotain. Että tällaista täällä päin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysyin Jyväskylässä Postille jouluajan kirjelajitteluun. Yllätys olikin että palkkaaja olikin SOL josta vaan kuulee huonoa kerrottavan. Onko Postin lajittelutyöt siirretty ko kaupungissa kokonaan Sollille. Mitä palkkaa maksavat. Luulen että tämäkin on kaikessa hiljaisuudessa siirretty halvemman sopimuksen piiriin ja nuoret opiskelijat sitä tekee. Veroja ei mene niin saavat nettona jotain. Että tällaista täällä päin.

Näin myös Oulussa. Teinit ja ulkomaalaiset lajittelee. Riittää kun on 18 täyttänyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2673
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2614
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1607
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1530
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1106
    Aihe