Hei! Lapseni on 16-vuotias, ja haluaisi lähteä matkalle kaverin tai kavereiden kanssa jonnekki europpaan ilman aikuisia. Itseäni huolestutti ajatus, että alaikäisenä matkassa. Olen kuitenkin kuullut monien nuorien menevän matkalle porukassa. Joten nytten haluaisin kuulla jotain turvallisia kohteita, jonne uskallan päästä pikkuiseni lomalle! :)
Alaikäisten matkailu
2
129
Vastaukset
- jenna123
Hmm, lähikohteet voisivat olla ihan fiksuja noin nuorelle tytölle. Itse olin kaverin kanssa 16-veenä Englannissa, Bournemouthissa ja Lontoossa ja turvassa oltiin! :) Mutta jos aurinkoista ja lämmintä kohdetta kaipaavat on esim Rodoksen saari erittäin kaunis, viihtyisä, turistiystävällinen ja turvallinen paikka matkustaa. Tekemsitä siellä kuitenkin riittää, vaikka pidemmäksi aikaa!
- Anne L
Heippa! Itselläni on kaksi poikaa, jotka päästin 15 kesäisinä kahdestaan matkalle Kreikkaan. Alkuun en meinannut millään suostua, koska molemmat olivat hieman ehkä "villejä" lapsia. Matka kuitenkin meni hyvin, ja molemmat tulivat ehjinä kotiin. Sanoivat että oli mahtava kokemus koska koko matka oli aika itsenäistä, sillä aikuiset eivät olleet mukana. Suosittelen itse, sillä onhan se nuorille hieno kokemus olla ilman vanhempia tuolla "maailmalla" sillä siinä tulee nuorille ns. "vanhemmuudentunne"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1013184- 1471993
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä351962- 1041951
- 1211763
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161679- 851607
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2871433- 1231351
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241210