Kunnollinen muurahaismyrkky

Sokerimurkut kuriin

Mitähän tuholaismyrkkyä mahtaa olla sellaisessa nuuskapurkin muotoisessa pyöreässä rasiassa, jota tupsutetaan puristelemalla? Sen muistan, että ainakin tehokasta se on. Saako vastaavaa enää nykyaikaina ostettua mistään ja jos saa niin mistä?

8

2034

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lilli maalta

se oli muistaakseni Malasiini (vai Malation)...muistaakseni oli selainen pyöreä pahvirasia,sillä kyllä murkut kuoli,täytty vain varoa,ettei joudu lasten leikkipaikalle tms.
      Tällä hetkellä olen itse myrkyttänyt Baitionilla,sillä myös saa murkut häviämään, joskus jopa pariksi vuodeksi,kun tontin kastelee ympäriinsä liuoksella.

• mjsxyhgnzj

se o hyvä pistää pohjavesiin tonneittan per valtio myrkkyjä :)

ette arvaakaan kuinka paljon tuhoamme tätäkin kautta luontoamme.

• CountryGreen
        mjsxyhgnzj kirjoitti:

se o hyvä pistää pohjavesiin tonneittan per valtio myrkkyjä :)

ette arvaakaan kuinka paljon tuhoamme tätäkin kautta luontoamme.

Silti... Mikä on semmoinen sininen neste, joka häätää muurahaiset Vihreen liiton toimistoon minun tontiltani? n 2 desin pullossa..

• 65
        CountryGreen kirjoitti:

Silti... Mikä on semmoinen sininen neste, joka häätää muurahaiset Vihreen liiton toimistoon minun tontiltani? n 2 desin pullossa..

Sais ne meidänkin tontilta painua vaikka huitsin nevadaan....
        Raid muurahaissirotetta olen talon kiertänyt ympäri,kyllä ne siihen toppaa.

• Anonyymi

Vanha ketju mutta ajankohtainen. Kunnollinen murkkumyrkky hakusessa. Sisällä sadoittain pieniä murkkuja. Myrr quick myrkkyä olen ostanut jo toistakymmentä purkillista, niitä sinisiä 400g muovipurkkeja mutta en ole varma että houkuttaako nuo enempi murkkuja kun että olisi ilman. Mitään murkkukanna vähenemistä ei ainakaan huomaa vaikka talonvierusta on keltaisena tuosta jauhosta, ja kyllä, olen kastellut jauhoa myös. Vedellähän se häviää eikä tuuli vie mutta ei kyllä tehoa murkkuihinkaan kun ehkä pari päivää on hiljaisempaa kun pari kiloa levittelee talon ympäri. Miksi noita myydään kun eivät tehoa yhtään. Muutamaa muutakin myrkkyä koittanut mutta ei suurempaa vaikutusta niillä.
      Mikähän tehoaisi?

• Anonyymi

Auton tuulilasinpesuaineena käytetty metanoli toimii. Ei siis etanoli.

• Anonyymi

Suolaa, suolaa ,enemmän suolaa. Meillä oli rivarissa laattojen alla ja tietysti nousivat laatoille, jopa sisälle tulivat. Aloin laittamaan hienoa suolaa terassille ja seinän vieriin heti keväällä,kun huomasin ensimäiset muurahaiset. Nyt kun olemme kesän pois pari kk mökillä ,laitan aina lähtiessä myös tikkkasen suolaa sisälle listan vieriin sille samalla seinustalle. Ei ole näkynyt muurahaisia.
      Saman teen täällä mökillä, kun on liuskekivilaatoilla terassin edessä joskus ollut murkkuja, eikun ripaus suola. Muurahaiset häipyy.
      Turvallinen ja hygieeninen konsti.

• Anonyymi

Apua, mitä tyhmyyttä! Myrkkyjä ja suolaa, näin maaperää ja pohjavesiä tuhotaan surutta. Ne murkut ei tee teille mitään, eikä puutarhalle. Antakaa olla!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      95
      3323
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3063
    3. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      20
      1903
    4. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1882
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      38
      1837
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1731
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1687
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      34
      1419
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1329
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1327
    Aihe