Moikka! Vietän Barcelonassa seuraavat 5 viikkoa ja ripsienpidennykset tarvis päästä huollattamaan. Olen koittanut googlesta etsiä paikkaa jossa ne näitä laittas ja erään paikallisen kanssa etsiskeltiin keskustassa mutta ei vaan ole löytynyt. Täällä ei ilmeisesti ole niin tavallinen juttu nuo ripsienpidennykset kuin Suomessa niitä melkein joka kampaamosta jo nykyään saa. Jos jollain on minkäänlaista tietoa tästä niin olisin tosi kiitollinen :)!
Mistä ripsienpidennys barcelonassa?
4
402
Vastaukset
- Barcelonalainenainen
Täällä näyttäisi olevan:
http://www.benestar.es/
Servicios: ESTETICA.
Belleza, salud, estética, masajes. Láser, fotodepilación, rejuvenecimiento dérmico. Extensiones de pestañas, manicuras, pedicura, etc.
Gran Vía de Carlos III, 101
08028 , BARCELONA , BARCELONA todas las direcciones
tel. 932052598- bcn_
voi kiitos paljon!! olin jo vähän ihmeissäni että eikö yhtäkään paikkaa mukamas löydy :)
- bcn_
hei! koitin etsiskellä sivulta mutta en löytänyt oikeaa kohtaa. voivoi, taidan olla aika toivoton näiden sivujen kanssa. ehkä pitäisi vain mennä käymään?
- Ripsirapsi
Jos löydät niin kerro minullekin, 8. tammikuuta tarkoitus palailla niille nurkille jälleen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863176
- 883023
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191812- 271711
- 211691
- 241677
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321336- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309