olisin ostamassa halpaa dvd soitinta
Kauanko vielä tulee dvd levyjä?
3
126
Vastaukset
- .....
osta luu-rei soitin...ne ei maksa mitään....
- saa niitä vieläkin
Maksaapas, halvin blueray-soitin maksaa satasen joten ei ne mitään ilmaisia ole. Halpoja dvd-soittimia saa jopa alle neljänkympin.
Mitä tulee aloittajan kysymykseen, tuskin kukaan tietää varmaksi mut oma arveluni on että kyllä niitä vielä pitkään tehdään. Kaikki blueray-muunnokset ei ole onnistuneita, joidenkin arvioiden mukaan joissakin blueray-versioissa samoista leffoista on paljon pahempi kuva kuin dvd-versioissa. Eikä kaikkia innosta tää HD-buumi vaan itse leffan sisältö on tärkeämpi kuin se resoluutio. Olen samalla kannalla, hyvin tehty dvd-versio päihittää kaikenmaailman HD:t. Vaikka ei resoluutioltaan mutta muuten kyllä.
- 3+7
Ei kannata ostaa HALPAA dvd-soitinta, koska halvalla ei saa mitään kestävää. Halpa soitin tulee kalliiksi, kun se yllättäen hajoaa muutaman vuoden kuluttua.
Osta blu-ray -soitin, sillä se toistaa myös kaikki aluekoodittomat ja alueen 2 dvd-levyt blu-ray -levyjen lisäksi. Mikä parasta, se terävöittää keinotekoisesti dvd-levyjen kuvan monessa tapauksessa aivan blu-ray -levyn tasolle. Lisäksi sillä voi dvd-soittimen tapaan soittaa myös cd-levyjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742962
- 682837
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171679- 241657
- 261602
- 201600
- 481297
- 381273
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91269