Olen ajatellut lähteväni patikoimaan elokuun lopussa jonnekin päin Suomea. Nyt etsin samanhenkisiä mukaan. Olet sitten mies tai nainen, ikää noin 25-40 ja innokas tutustumaan uusiin ihmisiin luonnon rinnalla niin anna kuulua. Vastausta odottelee vähän yli kolmenkymmenen ikäinen luontoa ja rauhaa rakastava mieshenkilö.
Elokuun lopussa patikoimaan?
Patikoimaanelokuussa
2
202
Vastaukset
- Tossua toisen eteen
Olen myös suunnitellut jonkinlaista patikkareissua elokuun lopulla ja lähtisin mielelläni matkaan, jos vain suhteellisen asiallinen retkiseurue saadaan kokoon. Olen 31v. nainen Vantaalta. Vaeltamisessa/patikoinnissa olen vielä keltanokka, mutta kunto on hyvä, joten haastavammatkin reitit sopii minulle.
- Patikoimaanelokuussa
Hyvä, että muitakin kiinnostuneita on. Laittakaa mailia samppak@ymail.com niin päästään suunnittelemaan reissua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953323
- 883063
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201903- 681882
- 381837
- 211731
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341419Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91329- 481327