Milloinkohan Rynski rupeaa myymään ensi kesän lentoja? Nyt näkee vain maaliskuuhun asti. Ja miten voi olla, et ite lennin tänä kevänä lontooseen 20e:lla ja nyt nuo maaliskuun hinnat on lähemmäs 40e jo aloituksena.. Onkohan Rynski nostanut hintoja, vai onko tuo muka "sesonki" -aikaa?
Kiitoksia jo etukäteen vastaajille! :D
Ensi kesän lennot
5
331
Vastaukset
- RYR
Myynti alkaa vasta joskus syksyllä. Nyt ei kuitenkaan kannata vielä ruveta ostamaan edes alkutalven lentoja. Hinnat ovat halvimmillaan noin 2-3 kk. ennen lentoa.
- just f.y.i.
Ryanairin lennot ovat yleensä myynnissä 6kk:n päähän. Mutta esim. talven 2011/2012 virallisia aikatauluja ei ole vielä julkistettu.
Halvimmat liput saa, kun ostaa lipun ihan ensimmäisten joukossa. Lippujen hinta nousee sitä mukaa, kun koneessa paikat täyttyy.- 19:54
lähetetty viesti on vain mielipide!
- Asen.miesten Assari
Ei missään nimessä kannata ostaa ensimmäisten joukosssa, silloin ei todellakaan ole halvinta. Hinta tippuu aina jossain vaiheessa viikonlopuksi, jolloin ihmiset tekevät matkasuunnitelmiaan. Olen seurannut ja ostanut Ryanin lentoja lähes päivittäin, joten kokemus puhuu.
- piiiihhhi
Tuon edellä mainitun olen juuri sanut katkerasti kokea. Hätäilin varaamaan syyslomalle lentoja Roomaan. Maksoin n.150e/edestakainen lento. Paria viikkoa myöhemmin niitä myytiin 101e. Kohta hinta pompsahti 180e ja nyt on taas 161e. Mutta mistäpä sen tietää, kuinka hinnan käy. Ei kandee tietenkään katella niitä enää sen jälkeen kun reissu on maksettu. Mutta harmittaa kuitenkin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041891
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e581699Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1441639
- 1031599
- 851577
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851337- 1191279
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241150- 691111