kundelle kysymys excel+navigaattori

palvelupelaa

eli laitan navigaattoriin excel tiedoston jossa on päämuuttujina osuuspankki,nordea jne...
sitten mulla on kuvake(BMP) joka pitää nimetä samalla nimellä osuuspankki, nordea. jne... ja nämä excel tiedostot (CSV) ja kuvaketiedosta kääntää yhdeksi tiedostoksi PANKIT.GPI samaan kansioon POI
nyt epäilyttää että pystyykö tekemään niin että navigaattori osaisi onkia oikean kuvakkeen kartalle kun haetaan kyseistä pankkia.

ongelmaa ei olisi jos POI kansion alle olisin tehnyt kansiot OSUUSPANKKI, NORDEA jne mutta kun teen muitakin kymmeniä tiedosstoja pitää ryhmitellä jotenkin tässä tapauksessa pankit.

eli en voi laittaa nordea pankin kuvaketta koska jos haen osuuspankkia tulee silloin nordean kuvake. mulla on jo pankkien kuvakkeet valmiina mutta kytköstä ei varmaan kukaan osaa tehdä.

eli pystyykö tätä exceliin tekemään tuskin mitään makroa voi suorittaa ensin. luulen että tämä on navigaattorin heiniä eikä excelin?

4

103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nördegimma

Okei en sitten vastaa

• mainostaa itseään va

ei nörttikimma osaa vastata

• kysimään alkaa

vastatkaa nyt joku!!!!

• todennäköisesti asia on kuten itsekin totesit, eli navigaattorissa homma tehdään. Olen muistaakseni kerran nähnyt tommosen tekstitiedoston ja ei siinä ollut mitää muuta kuin paikkatietoja, eli ilmeisesti samassa kansiossa olevaa kuvaa sitten käytää kordinaattipisteille, joten villi arvaukseni on, että pitää vaan tehdä erilliset kansiot kaikille pankeille

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 4 kuoli kolarissa

Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.
      Joensuu
      272
      11129
    2. Suomea odottaa karu kohtalo

Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.
      Maailman menoa
      413
      3122
    3. Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa

Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei
      Ikävä
      93
      1768
    4. Mikä on lempikuvasi

Kaivatustasi?
      Ikävä
      82
      1575
    5. Kuka on oikein

Kaivattusi?
      Ikävä
      67
      1464
    6. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      86
      1046
    7. Onko kenelläkään tästä tietoo?

https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/lukijalta-ilkka-repo-etsii-nimettoman-kirjeen-lahettajaa Olisi tärkeä saada te
      Haapavesi
      41
      1001
    8. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      73
      917
    9. Ihastukselleni

Kun viimeksi nähtiin, niin sisälläni repesi myrsky ja salamat iskivät kuin rajuilma. En halunnut katsoa sinua, en halunn
      Ikävä
      21
      873
    10. Ovatko miehet niin heikkoja ja lahjattomia, etteivät siedä tasa-arvoa?

Muutenhan ei ole mitenkään perusteltavissa, miksi miesten pitäisi saada etuoikeuksia ja etumatkaa. Sehän tarkoittaisi, e
      Maailman menoa
      252
      858
    Aihe