Onko täällä muita Vihreä maili-faneja kuin minä? olen ollut siitä asti, kun sen leffan näin! ei ole vielä parempaa elokuvia. Ne, jotka eivät tästä elokuvasta pidä, älkää vaivautuko kirjoittamaan.
Onko muita?
5
389
Vastaukset
- jes
Leffa on.Oletko nähnyt toisen stephen kingin novelliin perustuvan leffan.Shawnshank redemption suomeksi rita hayworth avain pakoon.Uskon, että pidät siitäkin se saman tyylinen,saa nykyään dvd:nä anttilasta alle 10€.
- Minä
On kyllä hyvä, suosittelen myös:
Keskiyön Pikajuna
Shawshank Redemption
Papillon
Cool Hand Luke
Pako Alcatrazista
- Mr. Orange
No ei vaineskaan tuo otsikko oli huono läppä. En edes ole nähnyt koko elokuvaa, mutta kiinnostuin siitä suuresti. Täytyy yrittää nähdä se jotenkin jossain!!! Miltä vuodelta se mahtaa olla?
- TheGreenMile
...on vuodelta 99
- Lecter
TheGreenMile kirjoitti:
...on vuodelta 99
Elokuva kuuluu ikuisesti suurimpiin suosikkeihini. Vaikken ole todellakaan mikään nyyhkyttäjä elokuvissa niin tässä sitä en voinut välttää. Saman tasoiseen koskettavuuten ei ole päässyt kuin Schindlerin Lista, molemmat elokuvat ovat yhtä surua ja saa olla aika sankari, jos ei millään tavalla nuo elokuvat kolauta. Vieläkin soi päässä Coffeyn lause: "Bill tappoi ne niiden rakkaudella" Vihreän Mailin jälkeen ymmärsin lopullisesti, mitä surullinen ja koskettava elokuva tarkoittaa. Uskomaton elokuva jota voi suositella kelle tahansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732785
- 632684
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101515- 151402
- 481257
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219