Onko teillä kokemuksia Pulanna-nimisistä kiinalaisista ihonhoitotuotteista? Niitä saa ainoastaan maahantuojalta verkkokaupasta.
Olen kovasti kiinnostunut ko. ihonhoitosarjoista, mutta en tunne ketään, joka olisi käyttänyt Pulanna-tuotteita.
Pulanna ihonhoitotuotteet?
4
319
Vastaukset
- kiinalaista
Ihan uusi juttu minulle. En ole edes mainoksia lehdissä huomannut tuosta kiinalaisesta tuotteesta.
Internetistä löysin tietoa Pulanna-tuotteista ja niiden hinnoista. Täytyisköhän tilata ihan kokeilu mielessä? - Netistä löytyy...
http://www.pulanna.com/web/en_cindex1-2.asp?tab=&menuid=2318
Minustakin tuoteet vaikuttavat aika mielenkiintoisilta, mutta pitkän epäilyksen asialle heittää se, että tuotteet ovat Kiinasta.
He ovat itse pilanneet maineensa tuottamalla kaikenlaisia halpoja kopioita, ja lisäilemällä hengenvaarallisiakin aineita kosmetiikka- ja lääkekopioihin. En menisi luottamaan, ennenkuin olisi joku Suomessa tehty tutkimus ja todistus siitä, että mömmöt sisältävät todella sitä mitä lupaillaan. - etäinen juttu
Miksihän tuota Pulannaa myydään vain netissä? Miksei vaikka Stokkalla tai hyvän tason kosmetiikkamyymälöissä? Miksei mainosteta missään?
- pula
Olen käyttänyt yli 30 vuotta kosteusvoidetta eli valkoisia helmiä geelissä. Sis. gingseng. Erinomainen tuote. Verkossa myy virolainen rva- hyvä tuote. Olen sieltä kerran ostanut useampaa tuotetta. Voin suositella.
Tutustuin ystävättäreni kautta Pulannaan. Hän oli lentoemäntä ja matkoiltaan toi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692733
- 632674
- 681792
- 241627
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151392
- 481247
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81207